Σελίδες

Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2020

Η Γυμναστική του Άι Βασίλη

 Αφού ο Άγιος Βασίλης σφήνωσε στην καμινάδα (πατήστε εδώ), αποφάσισε να αρχίσει διατροφή και να κάνει λίγη γυμναστική. Είστε έτοιμοι;;


Η συνάδελφος Γρηγορία Θεοδωρίδου μου έστειλε το πολύ αποτελεσματικό πρόγραμμα γυμναστικής του Άγιου Βασίλη. Το μόνο που κάνουμε είναι να βάλουμε ένα μαξιλάρι στην κοιλιά και ξεκινάμε!!! Ο αριθμός δηλώνει τις επαναλήψεις.














Mε τη Μπάμπουσκα ως τη Φάτνη: Διαθεματική Προσέγγιση για την Εξ' Αποστάσεως Εκπαίδευση

 Είχα την τιμή να παραστώ ως εισηγήτρια ανάμεσα σε άλλες πέντε καταξιωμένες εισηγήτριες, την Νίκη Κάντζου, την Ελένη Ρίζου, την Καλλιόπη Παπουτσάκη, την Δώρα Χουλιάρα και την Τάνια Μάνεση, στην διαδικτυακή Διημερίδα με τίτλο "Καλές Πρακτικές για τη Σύγχρονη Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση στο Νηπιαγωγείο", η οποία διοργανώθηκε από τις Συντονίστριες Εκπαιδευτικού Έργου Δυτικής Αττικής κ. Καζέλα Κατερίνα, κ. Φώτη Παρασκευή και κ. Βoυβούση Μαρία στις 16 και 17 Δεκεμβρίου 2020 , και την οποία παρακολούθησαν 1000 Νηπιαγωγοί. 

Η Εισήγησή μου αφορούσε σε μια Διαθεματική Προσέγγιση μιας πολύ τρυφερής Χριστουγεννιάτικης Ιστορίας, της Μπάμπουσκας.


Περιλαμβάνει  καθαρά βιωματικές και διασκεδαστικές δραστηριότητες απ' όλες τις Θεματικές του ΔΕΠΠΣ, σε μια προσπάθεια να γίνει η ΕξΑΕ λίγο πιο δημιουργική.







 Την παρουσίαση μπορείτε να τη βρείτε παρακάτω.
 


Mε τη Μπαμπουσκα στη Φατνη by Marina Zacharia

Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2020

Παιδί και Τέχνη εξ αποστάσεως: ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ, ΔΥΟ ΧΩΡΕΣ, ΠΟΛΛΑ ΚΟΙΝΑ ΣΗΜΕΙΑ... Ας τα ανακαλύψουμε μαζί!!!

ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ, ΔΥΟ ΧΩΡΕΣ, ΠΟΛΛΑ ΚΟΙΝΑ ΣΗΜΕΙΑ...
Ας τα ανακαλύψουμε μαζί!!!

"Τα Κάλαντα" του Νικηφόρου Λύτρα, είναι ένας πίνακας που επεξεργαζόμαστε συνήθως κάθε χρόνο τέτοιες γιορτινές μέρες. Φέτος, θα προσεγγίσουμε τον πίνακα με άλλη ματιά, σε συνδυασμό με τον πίνακα του Πολωνού ζωγράφου Tadeusz Makowski.
Αλήθεια, σας θυμίζει κάτι;; Δε μοιάζουν πολύ οι δύο πίνακες;



Δύο καλλιτέχνες, δύο διαφορετικές χώρες, αλλά με κοινά θέματα στον πίνακά τους. Παρακολουθούμε τη διαδρομή από τη μία χώρα στην άλλη Ας κυκλώσουμε τα κοινά σημεία που βρήκαμε
και ας βρούμε που ανήκει το καθένα. 
Ενώνουμε με μια γραμμή με το annotate.
Αν μιλούσαν οι χαρακτήρες άραγε, τι θα έλεγαν;



Και τέλος ας βρούμε ποια μουσικά όργανα βλέπουμε στους δύο πίνακες


Ολόκληρη η παρουσίαση είναι ανεβασμένη εδώ.

Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2020

ΣΦΗΝΩΣΕ Ο ΑΙ-ΒΑΣΙΛΗΣ: ΠΑΙΧΝΙΔΟΤΡΑΓΟΥΔΟ

 Εδώ παρέα με τους κουραμπιέδες, τραγουδάμε το "Σφήνωσε ο Αι-Βασίλης". Πρόκειται για ένα αγγλικό τραγουδάκι που το διασκεύασα στα ελληνικά και το μοιράζομαι μαζί σας.


Και πάει κάπως έτσι... (τραγουδά το ξωτικό που κρύβεται μέσα μου)



Επίσης μια πολύ ωραία κατασκευή είναι αυτή
Τι έφαγε ο Άι Βασίλης και σφήνωσε στην καμινάδα;

Και ένα παιχνιδάκιΑγωνιστικούς γλυκούς χαιρετισμούς!!!

Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2020

ΕΠΙΠΛΕΥΣΗ - ΒΥΘΙΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ... ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ

 Ο Άγιος Βασίλης χρειάζεται τη βοήθειά μας.

 Προσγειώθηκε απότομα σε μια λίμνη και τα παιχνίδια άρχισαν να βουλιάζουν.


Πρέπει να τον βοηθήσουμε να βρει ποια παιχνίδια βουλιάζουν, για να μπορέσει να τα ψαρέψει όλα.

Αρχικά τα παιδιά φέρνουν παιχνίδια από το σπίτι τους και ετοιμάζουν μια κατσαρόλα με νερό.



Στη συνέχεια,  κάνουμε υποθέσεις

και έπειτα, αφού τοποθετήσουμε τα αντικείμενα στο νερό, καταγράφουμε τα αποτελέσματα.

Ελπίζω να το χαρείτε!!!!

Ολόκληρη την Παρουσίαση μπορείτε να την βρείτε εδώ.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην αγαπημένη φίλη Κικιλία Τσουκαλά για την έμπνευση!!!

Καλή Συνέχεια!!!

Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2020

Ο Βάτραχος τα...Χριστούγεννα: Μετράμε Αντίστροφα... Δραστηριότητες για την ΕξΑΕ

Ο φίλος μας ο Βάτραχος συνεχίζει τις χειμερινές του περιπέτειες. Η σημερινή περιπέτεια σχεδιάστηκε από εμένα για τις ανάγκες του Μαθήματος.


Σήμερα λοιπόν ο βάτραχός μας αποφάσισε να μοιράσει δώρα στους φίλους του. Και τι δώρα.... ΔΕΝΤΡΑ!!!




κάθε φορά λοιπόν που χαρίζει ένα δέντρο, 
μετράει πόσα έμειναν...











Αφού μοιράσει όλα τα δώρα, ο Βάτραχος κρατάει το τελευταίο για να γιορτάσει με τους φίλους του.



  1. ΠΟΙΟ ΔΕΝΤΡΟ ΠΗΡΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΖΩΟ; ΚΥΚΛΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ

Στη συνέχεια γράφουμε τον αριθμό 4 με annotate.
2. ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΤΡΑΜΕ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ ΑΠΟ ΤΟ 5.
Για κάθε μία από τις παρακάτω δράσεις, μετράμε αντίστροφα 5, 4, 3, 2, 1 και τα παιδιά πρέπει να...











ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΕ ANNOTATION


ΩΡΑ ΓΙΑ ΧΟΡΟ!!!


Όλη την ιστορια και τις δραστηριότητες μπορείτε να τις βρείτε παρακάτω.