Τις πρώτες μέρες τις περνάμε με διάφορα παιχνίδια για να μάθουν τα παιδιά τις ρουτίνες. Μια από αυτές τις ρουτίνες αποτελεί ο καιρός. Το παιχνίδι που σας προτείνω έχει να κάνει με την εξοικείωση των παιδιών με τα σύμβολα του καιρού, και έχει δύο φάσεις.
Στην πρώτη φάση, παίζουμε με πραγματικά αντικείμενα.
Έχουμε αποθηκεύσει σε μια μικρή βαλίτσα διάφορα ρούχα και αξεσουάρ, ανάλογα με την εποχή και τον καιρό.
Υλικά:
Βαλίτσα
Γυαλιά ηλίου
καπέλο
αδιάβροχο
ομπρέλα
σκούφος, γάντια, κασκόλ
μακρυμάνικο μπλουζάκι
κοντομάνικο μπλουζάκι
μαγιό
γαλότσες
σαγιονάρες
αθλητικά παπούτσια
μπουφάν
ζακετάκι κλπ
Κληρώνουμε το παιδί που θα παίξει. Τραβάει μια καρτέλα καιρού και χωρίς να τη δείξει στην ομάδα, πρέπει να ντυθεί ανάλογα.
Τα νήπια πρέπει να μαντέψουν τι καιρό κάνει, από τα ρούχα ή τα αξεσουάρ που θα φορέσει ο παίκτης.
Δεύτερη φάση: Το παιχνίδι ΝΤΥΣΕ ΤΟΝ ΑΡΚΟΥΔΟ
Συστήνουμε στα παιδιά τον Αρκούδο
Στην κοιλιά του, στο κεφάλι και στα χέρια έχουμε τοποθετήσει ταινία διπλής όψεως για να μπορούν να κολλούνται τα ανάλογα ρούχα. Για το παιχνίδι γνωριμίας θα παιχτεί όπως και παραπάνω, δηλαδή ένα παιδί θα τραβάει μια καρτέλα καιρού και θα πρέπει να ντύσει κατάλληλα τον αρκούδο. Τα παιδιά της ομάδας πρέπει να μαντέψουν τι καιρό κάνει.
Σε τρίτη φάση κολλούμε στον πίνακά μας πλέον τον Αρκούδο και καθημερινά, ανάλογα με τον καιρό θα ντύνουμε τον αρκούδο.
Τα ρούχα του αρκούδου σε μέγεθος Α4 μπορείτε να τα κατεβάσετε σε αρχείο pdf εδώ σε έγχρωμη και σε ασπρόμαυρη εκδοχή.
Μπορείτε να χωρίσετε τα παιδιά σε ομάδες, να τους δώσετε τα ασπρόμαυρα σχέδια και να χρωματίσουν μόνα τους τα ρούχα, ώστε να λάβουν ενεργό ρόλο στη διακόσμηση της τάξης.
Πολύ ωραίο!!!Ήθελα να το κάνω από πέρσι!!Ευκαιρία λοιπόν!!!Ευχαριστούμε Μαρίνα!
ΑπάντησηΔιαγραφήteleio!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΤΕ! ΔΙΝΕ ΜΑΣ ΩΡΑΙΕΣ ΙΔΕΕΣ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ! ΜΠΡΑΒΟ! ΜΠΗΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΔΕΡΦΑΚΙ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΣΟΥ. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ. ΣΧΟΛΙΟ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΑΛΛΑ ΣΟΥ ΓΡΑΦΩ ΕΔΩ ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ !!!!!!!!!!!ΤΟ ΔΑΝΕΙΖΟΜΑΙ ΜΑΡΙΝΑΚΙ!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή