Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 1 Ιουνίου 2019

Κάνε μια ευχή στο Νηπιαγωγείο: Θέλω να πάω στο Διάστημα

Κάνε μια ευχή στο Νηπιαγωγείο, και ο Αντώνης ήθελε να πάει στο Διάστημα. 
Ένα όνειρο που έχουν πολλά παιδιά, αλλά και που επίσης είχε και ένας αξιολάτρευτος ποντικούλης, ο Άρμστρονγκ, ο πρώτος αστροναύτης που πάτησε το πόδι του στο φεγγάρι. Τι όχι;; Έτσι νομίζετε;; 

Ο Άρμστρονγκ είχε ένα όνειρο…να πάει στο φεγγάρι. Και τι έκανε γι αυτό;
Το σχεδίασε

Το μελέτησε

Πειραματίστηκε

Προσπάθησε, απέτυχε, ξαναπροσπάθησε και στο τέλος...
- Διαβάσαμε το ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ βιβλίο του Τόρμπεν Κούλμαν 

"ΑΡΜΣΤΡΟΝΓΚ - ΤΟ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΩΔΕΣ ΤΑΞΙΔΙ ΕΝΟΣ ΠΟΝΤΙΚΟΥ ΣΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ"


- ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΒΙΒΛΙΟΥ
Εντοπίσαμε τα στάδια κατάκτησης του ονείρου και αναλύσαμε τις συνέπειες των πράξεων του ήρωα.






 - ΕΠΙΔΑΠΕΔΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Στη συνέχεια δημιουργήσαμε ένα επιδαπέδιο παιχνίδι, όπου τα παιδιά στο ρόλο του Άρμστρονγκ, προσπαθούν να φτάσουν στο φεγγάρι. Για κάθε στάση αποφασίσαμε αν θα πηγαίνει ο παίκτης μπροστά,πίσω ή θα χάνει τη σειρά του, ανάλογα με το τι συναντά. Καταγράψαμε τις κινήσεις και στήσαμε το λαβύρινθο.










- ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ
Τα παιδιά κατασκεύασαν από ένα χαρτόκουτο έναν διαστημικό σταθμό. Τοποθέτησαν τα κουμπιά της αντίστροφης μέτρησης, σκανάρισμα δακτυλικού αποτυπώματος, σκάνερ, σόναρ, τιμόνι, ασύρματο κλπ



Το κάθε παιδί σκανάρει την παλάμη του και παίρνει έναν κωδικό. Τον κωδικό αυτό πληκτρολογεί στο διαστημικό σταθμό για να ανοίξουν όλα τα όργανα. 


- Μελετήσαμε το Ηλιακό μας Σύστημα








- Βάψαμε έναν  τοίχο στο σχολείο με χρώμα μαυροπίνακα (Το είχαν προτείνει τα παιδιά) και εκεί ζωγραφίσαμε τους πλανήτες


- Περιηγηθήκαμε στο Διάστημα με Μάσκα Εικονικής Πραγματικότητας

-Παίξαμε με επιτραπέζια και φτιάξαμε διαστημόπλοιο από ένα βιβλίο

- Δραματοποίηση: Ανεβήκαμε στο Διαστημόπλοιο και ξεκινήσαμε το ταξίδι μας. Στο δρόμο δεχτήκαμε βροχή από μετωρίτες  (από αλουμινόχαρτο) και επίθεση εξωγήινων. Φτάσαμε τελικά στον Άρη, όπου βγήκαμε αφού φορέσαμε τις στολές μας και κάναμε έρευνες. Με τα γάντια στα χέρια, συλλέξαμε διαστημικές πέτρες και επιστρέψαμε στο σκάφος για να πάρουμε το δρόμο της επιστροφής.


Ίσως το καλύτερό μας ταξίδι...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας.