Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2019

Ημέρα Ταχυδρομείου και παιχνίδια ονομάτων στο Νηπιαγωγείο

Η 9η  Οκτωβρίου καθιερώθηκε ως Παγκόσμια Ημέρα Ταχυδρομείων και σήμερα τα γράμματα και τα ονόματα είχαν την τιμητική τους. 
Αφού συζητήσαμε για το επάγγελμα του Ταχυδρόμου και τη διαδικασία αποστολής και διανομής των γραμμάτων, παίξαμε παιχνίδια ονομάτων. 
1. Βρες το γραμματόσημό σου
Στην ολομέλεια περίμεναν κάποιοι φάκελοι και κάποια περίεργα αυτοκόλλητα (γραμματόσημα) με αρχικά Γράμματα. 
Τα παιδιά έπρεπε να βρουν το φάκελο και το γραμματόσημό τους και να κολλήσουν το γραμματόσημο στην κατάλληλη θέση. 
Μέσα στο φάκελο του καθενός υπήρχε ένα χαρτάκι με μια φωτογραφία σχετική με την ημέρα. Τα παιδιά έπρεπε να την περιγράψουν και στη συνέχεια να την κολλήσουν στην αφίσα μας.


2. Ο ταχυδρόμος
Στη συνέχεια, παίξαμε τον ταχυδρόμο. 
Ένα παιδί ντύνεται ταχυδρόμος και παραλαμβάνει όλους τους φακέλους που είχαν ήδη τα παιδιά ρίξει στο ταχυδρομικό κουτί. Στη συνέχεια, πρέπει να μοιράσει τα γράμματα, διαβάζοντας τα ονόματα των παραληπτών. 

3. Γράφω ένα γράμμα 
Ακολουθώντας τις συμβάσεις της αλληλογραφίας, τα παιδιά έγραψαν ένα γράμμα - ζωγραφιά και έπρεπε να το βάλουν στο φάκελο και να γράψουν τον αποστολέα και τον παραλήπτη. 

Τα περισσότερα επέλεξαν τους γονείς τους ως παραλήπτες.
4. Γράμμα στην Α' Τάξη
Μια που συστεγαζόμαστε, αποφασίσαμε να στείλουμε ένα γράμμα και στην διπλανή τάξη του Δημοτικού. Έτσι, αφού τους γράψαμε ένα αίνιγμα, ο ταχυδρόμος μας το παρέδωσε, με την ελπίδα να πάρουμε απάντηση.



5. Φύλλο εργασίας
Τα παιδιά επιλέγουν έναν συμμαθητή τους για να στείλουν το γράμμα τους. Πρέπει να συνεργαστούν για να γράψουν τα αντίστοιχα ονόματα στην κατάλληλη θέση.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας.