Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 22 Ιουλίου 2024

ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ - ΑΝΕΜΟΣ

Φέτος, υλοποιούμε ένα Ευρωπαϊκό eTwinning πρόγραμμα Ρομποτικής και STEM το οποίο σχετίζεται με τις Φυσικές Καταστροφές και ονομάζεται "AI & IoT, Let us save Birdie's Tree". 

Το έργο, στο οποίο συμμετέχουν σχολεία από Ελλάδα και Κύπρο, βασίζεται σε μια σειρά βιβλίων του Children’s Health Queensland Hospital and Health Service, οι οποίοι μας παραχώρησαν όλο το υλικό και τις κούκλες δωρεάν, όταν ενημερώθηκαν για το έργο μας.

Το σενάριο:

Αρχικά, βρήκαμε ένα πουλάκι, την Birdie, στο δέντρο της αυλής μας. Είχε καταστραφεί η φωλιά της από έναν κυκλώνα και ζητούσε τη βοήθειά μας.




Της φτιάξαμε φωλιές.






Μελετήσαμε για τον άνεμο. Διαβάσαμε έναν αρχαίο μύθο για τον άνεμο και το ζωγραφίσαμε.

Σχεδιάσαμε μια συνεργατική αφίσα για τη χρησιμότητα του ανέμου. 


Ο άνεμος βοηθά τα πουλιά να πετάξουν, τις βάρκες να ταξιδέψουν, τους ανεμόμυλους να γυρίσουν και επίσης είναι αυτός που βοηθά στην επικονίαση.

Μάθαμε για τα μποφόρ και γνωρίσαμε το ανεμόμετρο. 

Καταγράψαμε τον άνεμο στις ζωγραφιές μας



Μετρήσαμε τον άνεμο με ένα σύστημα που δημιουργήσαμε συνδέοντας ένα ανεμόμετρο και Microbit, ώστε να προειδοποιεί την Μπέρντι όταν ο άνεμος είναι πολύ ισχυρός.
Φτιάξαμε τα δικά μας ανεμούρια και τα κρεμάσαμε στην αυλή για να μελετήσουμε την κατεύθυνση του ανέμου.


Μάθαμε πώς δημιουργείται ο κυκλώνας, ο τυφώνας και ο ανεμοστρόβιλος και τον ζωγραφίσαμε.







Δημιουργήσαμε έναν ανεμοστρόβιλο, χρησιμοποιώντας Microbit, κινητήρα και ποτενσιόμετρο.


Ζωγραφίσαμε τον ανεμοστρόβιλο και μάθαμε τα τρία πράγματα που πρέπει να κάνουμε για να προστατευτούμε: Να έχουμε έτοιμο ένα σακίδιο έκτακτης ανάγκης, κατά τη διάρκεια του φαινομένου να μείνουμε ήρεμοι και να βρούμε καταφύγιο σε υπόγειο ή μέσα στο μπάνιο, μακριά από παράθυρα.



Η γωνιά του Ανέμου στο σχολείο μας



Ετοιμάσαμε το σακίδιο έκτακτης ανάγκης της τάξης μας. Βάλαμε μέσα Φαγητό, νερό, φάρμακα, σφυρίχτρα και φακό.



Τα παιδιά πήραν ως αποστολή στο σπίτι να ετοιμάσουν το σακίδιο έκτακτης ανάγκης για το σπίτι τους.



Τα σακίδιά τους μπορείτε να τα δείτε εδώ

https://padlet.com/1oniplag/padlet-hbkxsh7e3s0beetk 

Έγινε με το Padlet
Τώρα είμαστε έτοιμοι και δε φοβόμαστε το δυνατό άνεμο. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας.