Στη Βραζιλία ήρθα...
στη χώρα του Πελέ
τα βλέπω όλα μπλε...
Το Μουντιάλ πλησιάζει και τα παιδιά, ειδικά τα αγόρια, είναι τρελαμένα με το ποδόσφαιρο και το ποδοσφαιράκι. Είχα την τύχη να επισκεφθώ το νηπιαγωγείο στο οποίο εργάζεται η συνάδελφος και συγγραφέας Μαρία Πετκανοπούλου. Μου έκανε εξαιρετική εντύπωση ένα επιδαπέδιο ποδοσφαιράκι που είχαν φτιάξει, και που τα παιδιά παίζαν με τις ώρες. Άλλωστε η Μαρία είναι ειδική στα επιτραπέζια και επιδαπέδια παιχνίδια. Έχει γράψει το "Παίζουμε;", στο οποίο μπορείτε να βρείτε διάφορα αυτοσχέδια επιτραπέζια και επιδαπέδια παιχνίδια για ποικίλα θέματα.
Αφού λοιπόν είχε τόσο μεγάλη επιτυχία το ποδοσφαιράκι, αποφάσισα να το δοκιμάσω κι εγώ στο επόμενο νηπιαγωγείο στο οποίο θα πήγαινα (όπως ίσως γνωρίζετε, περιπλανιέμαι κάθε μέρα σε διαφορετικά νηπιαγωγεία φέτος). Φτιάξαμε λοιπόν κι εμείς με χαρτοταινία ένα πρόχειρο γήπεδο και χρησιμοποιήσαμε για παίκτες τα τουβλάκια του ΟΣΚ. Τους άφησα αρχικά να χαρούν το νέο παιχνίδι της τάξης τους και να παίξουν (ΧΑΜΟΣ).
Σκέφτηκα ότι είναι εξαιρετική ευκαιρία να δουλέψουμε τη συμμετρία παίζοντας στο γήπεδο. Έτσι, τους έδωσα το στήσιμο της πρώτης ομάδας, και τα παιδιά έπρεπε να στήσουν ακριβώς με τον ίδιο τρόπο τους παίκτες της δικής τους ομάδας.
Στη συνέχεια το παίξαμε σε ζευγάρια. Το κάθε παιδί ήταν ο προπονητής της ομάδας του και έπρεπε να στήσει τους παίκτες και τον τερματοφύλακα. Το ίδιο ακριβώς έπρεπε να κάνει και ο άλλος με τους δικούς του παίκτες, και αντίστροφα.
Τέλος τους έδωσα και ένα φύλλο εργασίας, όπου στο χαρτί πλέον ήταν στημένη η ομάδα και έπρεπε να αποδώσουν τη συμμετρική της.
To φύλλο εργασίας μπορείτε να το δείτε εδώ
Αυτά καλοί μου φίλοι
Keep Sharing!!!
Τέλεια δραστηριότητα. Μπράβο σου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέλεια δραστηρότητα. Μπράβο σου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣου αξίζει βραβείο πρωτοτυπίας! Μπράβο!
ΑπάντησηΔιαγραφή!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ έξυπνο και επίκαιρο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΕΞΥΠΝΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφή