Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

ΖΑΧΑΡούλης ο Βδομαδούλης

Φέτος θέλω να είναι μια γλυκιά χρονιά, γι αυτό και φροντίζω αναλόγως.
Επέλεξα να βάλω λίγη ζάχαρη στην τάξη μου (άλλωστε το επιβάλλει το επίθετό μου) και επειδή να τη φάω δεν μπορώ λόγω δίαιτας...
Μετά λοιπόν από πολλές συνευρέσεις με τη φίλη και συνάδελφο Γεωργία, όπου της ανέλυα την ιδέα μου, κατέληξα στο προϊόν που βλέπετε.
Σας παρουσιάζω τον κύριο Ζαχαρούλη το Βδομαδούλη.
Η τούρτα είναι άκρως ανακυκλώσιμη και οικολογική, καθώς κατασκευάστηκε απλά από μία σακούλα δώρου
Ήθελα φέτος να δουλέψω με τέτοιο τρόπο τις ημέρες, ώστε να κατανοήσουν τα παιδιά την έννοια της ακολουθίας και είπα να δοκιμάσω να το κάνω κάθετα και όχι οριζόντια όπως συνηθίζαμε μέχρι τώρα. Έτσι σκέφτηκα να είναι η κάθε μέρα μία τούρτα, που θα καλύπτει την προηγούμενη μέρα. Ο Ρούλης ετοιμάζει την τούρτα και κάθε Κυριακή την πουλάει στο ζαχαροπλαστείο του.
Κάτω στα 2 καρτελάκια μπαίνει ο μήνας και η χρονιά, ενώ ο Ρούλης κουβαλάει τις καρτέλες με τις ημέρες στην ποδιά του. 
Τα παιδιά κάθε μέρα τοποθετούν την τούρτα της ημέρας στο κουτί του Ρούλη και βάζουν την αντίστοιχη καρτέλα από την ποδιά του.
Οι μήνες επίσης είναι κεκάκια όπου θα μπουν σαν κεράκια τα παιδιά που έχουν γενέθλια τον αντίστοιχο μήνα.
Το ίδιο γλυκό θα είναι και το παρουσιολόγιο που θα ακολουθήσει....
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ......

1 σχόλιο:

Αφήστε το σχόλιό σας.