Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Aστροναύτες για μια ημέρα

Παρακολουθήσαμε βίντεο με τις καθημερινές ασχολίες των αστροναυτών σε ένα διαστημικό σταθμό. Είδαμε τι τρώνε, πώς κινούνται με την έλλειψη βαρύτητας, πώς πλένουν τα δόντια τους, πώς κοιμούνται, μελετήσαμε τη στολή και τον εξοπλισμό τους, και γίναμε κι εμείς για μια μέρα αστροναύτες. 

Άραγε αν ήμουν αστροναύτης τι θα έκανα;
Τα παιδιά ολοκληρώνουν την πρόταση "Αν ήμουν αστροναύτης..."
- Θα πήγαινα στα αστέρια
- Θα ταξίδευα μέχρι τον ήλιο κι εκεί θα ψηνόμουνα και θα γινόμουν κάρβουνο αν δε φορούσα τη στολή μου
- Θα πήγαινα στους πλανήτες
- Θα ανέβαινα στο φεγγάρι... και άλλα τέτοια όνειρα ακούστηκαν στην παρεούλα. 
Στη συνέχεια, γίναμε κι εμείς αστροναύτες και διαλέξαμε τον αγαπημένο μας πλανήτη.
Χρωματίσαμε, κόψαμε και κολλήσαμε τη στολή,


 φωτογραφηθήκαμε,τυπώσαμε τις φωτογραφίες μας και συνθέσαμε το αστροπορτρέτο μας.
 Αλήθεια αν γινόσασταν εσείς αστροναύτες για μια μέρα, τι θα κάνατε;;;;;

 (το πατρόν που ζητήσατε)
 

3 σχόλια:

  1. Καλησπέρα και πολλά συγχαρητήρια για την όμορφη προσέγγιση που κάνατε για τους αστροναύτες!!! Πού μπορώ να βρω κι εγώ το πατρόν για τη στολή του αστροναύτη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα! Πάρα πολύ όμορφη η κατασκευουλα σου με τον αστροναυτη! Σε ευχαριστούμε πολύ για το πατρόν :) Χριστίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ! Είσαι φοβερή!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας.