Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

Ιδέες για εκδηλώσεις Γάμος - Βάπτιση

Σας έλειψα;;;;
Οικογενειακοί λόγοι με κράτησαν μακρυά από το διαδικτυακό μου σπίτι. Νιώθω ότι παραμέλησα λίγο το μπλογκάκι μου, αλλά είχα γαμήλιες προετοιμασίες. Βλέπετε θέλησα να τα φτιάξω όλα μόνη μου για να το ΖΗΣΩ!!!



Θα ήθελα όπως μοιράστηκα όλη μου τη ζωή μαζί σας, να μοιραστώ και αυτή την ωραιότερη στιγμή μου, και κυρίως τα "κατασκευαστικά" θέματα...

Για μπομπονιέρα της βάπτισης έκανα σαπουνόφουσκες και αντί γλυκού, σοκολατίτσες, όλα από τα χεράκια μου. Αγόρασα τα υλικά, έφτιαξα τη μακέτα με την κορώνα και το όνομα του γιόκα μου, και τα κόλλησα με τη βοήθεια των πολύ πολύ καλών μου φιλενάδων:
 Η μπομπονιέρα του γάμου ένα πουγκί με γαλάζιο τούλι και το κλειδί της ευτυχίας κρεμασμένο.

Για τα παιδάκια επέλεξα σχολικά είδη με την κορώνα που ήταν όλο το θέμα της βάπτισης, αντί ζαχαρωτών.
Αντί μαρτυρικών, μοιράσαμε βραχιολάκια με κορώνες.



ενώ και η τούρτα του μικρού ήταν στο ίδιο ύφος.

Φωτογραφία από το τραπέζι υποδοχής 


 Μη διστάσετε να τολμήσετε να φτιάξετε μόνοι σας τις μπομπονιέρες σας. Είναι μια ευχάριστη διαδικασία και φυσικά πολύ πιο οικονομική. Υπάρχουν πολλές σελίδες στο ίντερνετ όπου μπορείτε να βρείτε τέλεια υλικά σε πολύ πολύ χαμηλές τιμές.

Σας εύχομαι τα καλύτερα και καλές προετοιμασίες για τα χριστούγεννα που έρχονται!!!

3 σχόλια:

  1. Μπράβο Μαρινάκι μου... once νηπιαγωγός always νηπιαγωγός.... καλά λένε ότι εμείς οι νηπιαγωγοί είμαστε "άλλη φάρα".. να χαίρεσαι τα αντράκια σου και να σε προσέχουν γιατί είσαι πολύτιμη, με όλη τη σημασία της λέξεως... κυρία με πολλή αξία.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ΠΙΟΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΓΛΥΚΙΑ ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ! ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ! ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΘΕ ΕΥΤΥΧΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας.