Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 3 Μαΐου 2015

Γιορτή της μητέρας: Εύκολο καδράκι

Η γιορτή της μητέρας πλησιάζει και οι αναζητήσεις κορυφώνονται. Με τη σειρά μου θα σας προτείνω τον πιο εύκολο και χαριτωμένο τρόπο να απογειώσετε τις ζωγραφιές των παιδιών, μαθαίνοντάς τους τον τρόπο να φτιάξουν ένα καδράκι μόνα τους.

Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι χαρτί Α4 χρωματιστό, διακορευτή, κόλλα και κορδέλα.



Χωρίζουμε νοητά την Α4 στη μέση, και τη μισή την κάνουμε ακκορντεόν. Στο άλλο μισό ζωγραφίζουμε τη μαμά μας. Ανοίγουμε μια τρύπα με το διακορευτή, και δένουμε την κορδέλα.

Μπορούμε τη ζωγραφιά να την κάνουμε σε άλλο χρώμα χαρτιού για πιο εντυπωσιακό αποτέλεσμα.

Ελπίζω να σας άρεσε :)

Keep Sharing!!!

1 σχόλιο:

  1. Καλό μήνα Μαρίνα !!!! πολυ ωραία η ιδέα σου !!!! αύριο κιόλας θα τους το δείξω , μα είναι πάρα πολυ ωραια , απλο και γρηγορο και ευκολο για τα χερακια τους !!! σ ευχαριστουμε πολυ που το μοιραστηκες μαζι μας , καλη εβδομαδα και καλη συνεχεια -christi-

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας.