Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017

Ο ψεματούρης και ...οι ψεματούρηδες!!!

Πρωταπριλιά αύριο  και έτσι κάναμε ένα διάλειμμα από τα Πασχαλινά μας, γιατί στην τάξη μας ήρθε ο Ψεματούρης...

Διαβάσαμε την εξαιρετική ιστορία της αγαπημένης Γιολάντας Tσορώνη Γεωργιάδη "Ο ψεματούρης", όπου οι μήνες διαγωνίζονται για το ποιος θα πει το πιο πετυχημένο ψέμα... Άραγε ποιος θα κερδίσει;
Ψηφίσαμε τον Ψεματούρη μήνα που μας έκανε εντύπωση και ζωγραφίσαμε το ψέμα που μας άρεσε. Άλλος έδωσε τη νίκη στον Ιούνιο, που κατέβασε τον ήλιο και τον έκανε μπάλα, άλλος στο Δεκέμβριο με τους Λουκουμάδες, άλλος στο Αυγουστιάτικο χριστουγεννιάτικο δέντρο με τα καρπούζια, άλλος στο Μάρτη με τις γυναίκες του (δυστυχώς δεν έχω φωτογραφίες από τα υπόλοιπα)...

Βέβαια κανείς από αυτούς δεν μας πιάνει... Σαν τα δικά μας ψέματα δε λέει κανείς...  
Γίναμε λοιπόν εμείς Ψεματούρηδες, ζωγραφίζοντας ένα πετυχημένο ψέμα...
ΘΑ ΣΕ ΦΑΕΙ Η ΚΑΤΣΑΡΙΔΑ
ΠΙΣΩ ΣΟΥ ΕΝΑΣ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΣ


ΜΙΑ ΑΡΑΧΝΗ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ
 Ο Ψεματούρης κρατά το βιβλίο με το ψέμα του, το οποίο ανοιγοκλείνει με καλαμάκια
ΒΟΗΘΕΙΑ!!! ΠΟΝΤΙΚΙ!!!

Βέβαια όλοι συμφωνήσαμε πως...
Ποτέ ψέματα στ' αλήθεια, μοναχά στα παραμύθια!!!
ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑ!!!

1 σχόλιο:

  1. Ωωω... Σε ευχαριστώ, Μαρίνα μου! Τι ωραία δουλειά που κάνατε! Χαίρομαι πολύ που σας άρεσε το βιβλίο και το σύνθημά σας υπέροχο! Καλό μήνα, με αλήθειες και λουλούδια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας.