Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2018

Οι Κανόνες του Λέανδρου

Ο Λέανδρος - η μασκότ μας - είναι ο καλύτερος βοηθός για όλα τα θέματα!!! Αφού λοιπόν υποδεχθήκαμε το νέο συμμαθητή μας, στη συνέχεια του είπαμε τους κανόνες με τους οποίους λειτουργεί η ομάδα μας. Το κάθε παιδί πρότεινε και έναν κανόνα. Όταν κάποιος χρησιμοποιούσε κανόνα που ξεκινούσε με το ΔΕΝ, έπρεπε να πει και τι κάνουμε αντί για το τι δεν κάνουμε. Έτσι, αφού με τις παλάμες μας αφήσαμε τα αποτυπώματά μας στο χαρτί, δημιουργήσαμε τους
ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΛΕΑΝΔΡΟΥ

Κάθε χεράκι και ένας κανόνας!!!
Καλή συνέχεια

Keep Sharing!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας.