Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2019

Κάνε μια ευχή στο Νηπιαγωγείο: 5η ευχή - Θα ήθελα ένα Υποβρύχιο!!!

Το Κάνε μια ευχή στο Νηπιαγωγείο είναι μια δράση που εμπνεύστηκα στην αρχή της χρονιάς, όταν όλα τα παιδιά ζωγράφισαν τους στόχους τους για το νέο έτος. 
Αποφάσισα λοιπόν, με κλήρωση, κάθε εβδομάδα να προσπαθούμε όλοι μαζί να κάνουμε πραγματικότητα το όνειρο κάθε παιδιού. 
Παιδιά γονείς και νηπιαγωγός οργανώνουμε ένα πρότζεκτ κάθε εβδομάδα, ανάλογα με το θέμα που κληρώνεται.
 Η 5η ευχή ήταν ένα Υποβρύχιο!!! Ίσως η πιο απαιτητική ευχή που ειπώθηκε φέτος. Και τι δεν κάναμε.....

  • Αρχικά μελετήσαμε την κατασκευή και τα μέρη ενός υποβρυχίου

  • Με διάφορα κουτιά κατασκευάσαμε το σκελετό και βάψαμε το υποβρύχιο του Γιώργου.



  • Επεξεργαστήκαμε το Περισκόπιο και μάθαμε πώς λειτουργεί.


  • Προτείναμε ονόματα και ψηφίσαμε το αγαπημένο μας. Και το όνομα αυτού...ΚΑΡΧΑΡΙΟΘΑΛΑΣΣΟΥΛΗΣ!!!

  • Παρακολουθήσαμε βίντεο για το πως βυθίζεται και ανεβαίνει στην επιφάνεια το Υποβρύχιο. Μάθαμε για τις δεξαμενές και τη διαδικασία βύθισης και πλοήγησης.

  • Με ανάλογο πείραμα, διαπιστώσαμε αυτά που είχαμε παρακολουθήσει. Όταν το βαζάκι είναι άδειο, επιπλέει. Μόλις γεμίσει με νερό, βυθίζεται.

  • Πειραματιστήκαμε με αντικείμενα της τάξης και μιλήσαμε για την άνωση, την επίπλευση και τη βύθιση.


  • Ζητήσαμε από τα παιδιά να πειραματιστούν στο σπίτι και να φέρουν ένα παιχνίδι που επιπλέει κι ένα που βυθίζεται. Την επόμενη ημέρα, σε ομάδες τα παιδιά αντάλλαξαν παιχνίδια, και με τη βοήθεια του φύλλου καταγραφής έκαναν υποθέσεις για τα αντικείμενα που επέλεγαν, πειραματίζονταν και τέλος κατέγραφαν το αποτέλεσμα.


Μιλήσαμε για το Υ του Υποβρυχίου και ψάξαμε να βρούμε τα γραμματάκια μέσα στο ποίημα της Παυλίνας Παμπούδη

Το υποβρύχιο "Η Χίος"
ταξιδεύει υποβρυχίως
κι έχει ένα μόνο
υπναρά υπαστυνόμο.

Στάζει το ταβάνι, τρέχει, 
υπερβολική υγρασία έχει.
Υποφέρει ο καημένος
είναι και συναχωμένος.

Κάνει υπομονή ο φτωχός, 
δεν υπάρχει υδραυλικός.

  • Δημιουργήσαμε μια Ηχοϊστορία με το Υποβρύχιο Η Χίος.

Τα παιδιά, με τη βοήθεια των κρουστών, επενδύουν μουσικά τις σκηνές του ποιήματος (ροχαλητό, στάξιμο, υδραυλικός, φτάρνισμα).


  • Με τη μάσκα επαυξημένης πραγματικότητας καταδυθήκαμε στο βυθό.

Τα παιδιά φορούν τη μάσκα και παρακολουθούν σε 360 μοίρες το παρακάτω βίντεο.

  • Χρησιμοποιώντας το τάμπλετ, γίναμε καπετάνιοι και οδηγήσαμε ένα υποβρύχιο ψηφιακά.

  • Φυσικά παίξαμε και δραματοποιήσαμε το ταξίδι μας στο βυθό, όπου υπήρχαν σφυροκέφαλοι καρχαρίες, σμέρνες, μεγαλόδοντες αλλά και γοργόνες...

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΥΠΕΡ ΟΜΑΔΑ

  • Και στο τέλος...αποχαιρετήσαμε τον αγαπημένο μας Καρχαριοθαλασσούλη και βοηθήσαμε όλοι να φορτωθεί στο λεωφορείο για να μεταφερθεί στο σπίτι του Γιώργου...



Άλλο ένα όνειρο έγινε πραγματικότητα!!!

Γιατί αν το ονειρευτείς...μπορείς και να το καταφέρεις!!!

3 σχόλια:

  1. πόσο υπέροχη ιδέα να πραγματοποιει το σχολείο τα ονειρα των παιδιών!!!!! Μπράβο σας!!! Μαγεύτηκα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολλά μπράβο στην κυρία Μαρίνα για την υπέροχη δουλειά που έχει κάνει με τα παιδιά, μπράβο και πάλι μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας.