Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2020

Η Αργυρώ γελάει και... εξ αποστάσεως - Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

 Αύριο είναι η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία και δεν μπορούμε να μην ασχοληθούμε με το συγκεκριμένο θέμα.

Έχω ετοιμάσει μια παρουσίαση όπου τα παιδιά θα γνωρίσουν την Αργυρώ. Πρόκειται για το βιβλίο "Susan Laughs" του Jeanne Willis & Tony Ross καθώς και το "H Aργυρώ γελάει", Φίλιππος Μανδηλαράς, Πατάκης, που είναι η ελληνική του απόδοση.

 (oι εικόνες ανακτήθηκαν από το διαδίκτυο μετά από αναζήτηση Susan Laughs)

Για κάθε διαφάνεια τα παιδιά θα πρέπει να συμπληρώσουν τη φράση Η Αργυρώ...









Στη συνέχεια παρακολουθούμε το βίντεο 

και συζητάμε πόσα πράγματα μπορεί να κάνει η Αργυρώ.

Άραγε... εμείς πόσα μπορούμε; Για να δούμε...

1. Ζωγράφισε χωρίς χέρια

2. Χορεύουμε με κλειστά μάτια
3. Παίζουμε τυφλόμυγα. Κρύβουμε μέσα σε μια σακούλα τα αντικείμενα και μαντεύουμε ποιο κρατάμε

4. Αναγνώρισε τον ήχο

5. Παίζουμε "Στη χώρα των  ήχων" από το Φωτόδεντρο.


1 σχόλιο:

Αφήστε το σχόλιό σας.