Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2021

ΜΕΡΑ - ΝΥΧΤΑ: Κατασκευή στο πι και φι

 Κατασκευή για τη Μέρα και τη Νύχτα 

στο πι και φι!!!


Πρόκειται για μια πανεύκολη και πολύ εντυπωσιακή κατασκευή, που δεν απαιτεί ιδιαίτερα υλικά. Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι ένα τετράγωνο χαρτί (εγώ χρησιμοποίησα απλό Α4) και κάποιες χρωματιστές καρτέλες για σπιτάκια. 

Διπλώνουμε διαγώνια το χαρτί μας, ώστε να το χωρίσουμε σε τέσσερα τρίγωνα και κόβουμε το κάτω μέρος όπως στην εικόνα.

Στα τρία τρίγωνα ζωγραφίζουμε Μέρα, Νύχτα, Έδαφος και στο 4ο βάζουμε κόλλα. 


Σχηματίζεται έτσι ένα τρισδιάστατο διόραμα με τη Μέρα και τη Νύχτα. 

Στο γρασίδι κολλάμε το σπιτάκι μας και είμαστε έτοιμοι!!!








Τέλος, ένα ανοιχτό φύλλο εργασίας που κάνουμε κάθε χρόνο και βοηθά τα παιδιά να κατανοήσουν την εναλλαγή μέρας και νύχτας είναι το παρακάτω. 

Δίνουμε στα παιδιά ένα λευκό χαρτί. Τους ζητούμε να ζωγραφίσουν τη Γη. Στη συνέχεια τοποθετούν τον ήλιο από τη μια πλευρά και το φεγγάρι από την άλλη. Παράλληλα πάνω στη Γη ζωγραφίζουν ένα παιδάκι τη μέρα κι ένα τη νύχτα. Δοκιμάστε το!




Παλιότερες Δραστηριότητες για το Θέμα Μέρα - Νύχτα θα βρείτε εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας.