Ο Λάμπρος είναι ένας μικρός μπόμπιρας που παγιδεύτηκε σε έναν πίνακα.
Ζητά τη βοήθεια των παιδιών για να τον ελευθερώσουν μέσα από ένα παιχνίδι Scratch.
και στη συνέχεια καλεί τα παιδιά να τον ανακαλύψουν στον πίνακα του Γύζη.
Έτσι αρχίζουν οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις. Παιδιά και Λάμπρος αντιπαραβάλουν τα "τότε και τώρα"
για το ΣΧΟΛΕΙΟ
για τα ΡΟΥΧΑ
για τα ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
για τους ΗΡΩΕΣ
Για να αποφύγω τις παρανοήσεις, τους ήρωες του σήμερα θα τους συζητήσουμε με τα παιδιά. Θα τους χωρίσουμε σε φανταστικούς και πραγματικούς, θα δημιουργήσουμε το προφίλ του ήρωα και μετα θα παρουσιάσουμε αυτά που θα μας υποδείξουν τα παιδιά. Μπορούμε να βάλουμε και τα παιδιά ως ήρωες του σήμερα. Κατά την άποψή μου αυτά είναι οι μεγαλύτεροι ήρωες του σήμερα!!!
για τις ΣΗΜΑΙΕΣ
για το ΦΑΓΗΤΟ
Τα παιδιά μαθαίνουν από το Λάμπρο και ο Λάμπρος από τα παιδιά...
Ένα διαφορετικό ταξίδι στο χρόνο, έστω και εξ' αποστάσεως...
Επειδή όλο το παραγόμενο υλικό αποτελεί
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
προστατεύεται από τα Creative Commons και γι αυτό
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΜΕΡΟΥΣ Η ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΦΟΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ.
ΕΠΙΣΗΣ
Ευχαριστούμε πολύ.Ειναι ένα θέμα που πίστευα ότι θα δυσκολευτω να το διδάξω εξ αποστάσεως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε πολύ για την βοήθεια... Περιμένουμε τις νέες αναρτήσεις σας....!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαρίνα είναι καταπληκτικό το έργο σου. Ευχαριστούμε για την διάθεση να το μοιραστείς μαζί μας.
ΑπάντησηΔιαγραφή