Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

Παιχνίδι αναδυόμενης γραφής για τα Χριστούγεννα

ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΜΙΑ ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ ΠΟΥ ΤΡΩΕΙ ΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΗΣ ΓΡΑΦΗΣ. 
http://www.facebook.com/pages/Nepiagogos/126296208647#!/photo.php?fbid=1701879273986&set=o.126296208647

ΘΑ ΦΤΙΑΞΩ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΤΟΥ ΑΗ ΒΑΣΙΛΗ ΟΠΟΥ ΘΑ ΕΧΩ ΧΑΡΤΟΝΙ ΣΑΝ ΡΑΦΑΚΙΑ Κ ΑΠ ΕΞΩ ΘΑ ΕΧΕΙ 24 ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΥΣ ΦΑΚΕΛΟΥΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΣΕ ΕΝΑ ΚΟΥΤΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΜΕ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ - ΔΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥΣ.ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΒΟΗΘΟΙ ΤΟΥ ΑΗ ΒΑΣΙΛΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΒΑΛΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΦΑΚΕΛΟ. ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΤΑ ΜΠΕΡΔΕΥΩ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΚΑΛΙΚΑΝΤΖΑΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΚΑΤΕΨΑΝ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΓΕΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΧΩ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ...

Όλως τυχαίως στον κάδο πριν από λίγο βρήκα ένα κουτί από μια Πλάσμα 1μ επί 70 εκ επί 10εκ. Μάλλον ότι πρέπει.... Το σούφρωσα με τη μία. To έβαψα  με λαδομπογιά.


Πρώτη δυσκολία: Οι φάκελοι είναι μεγάλοι και θα χρειαστεί μεγάλο χαρτόνι.
Δεύτερη σκέψη, τρία ράφια χωρισμένα σε οκτώ κουτάκια...
Τρίτη σκέψη: Τα κουτάκια από τα τσιγάρα GR. Έχουν το ιδανικό μέγεθος και σχήμα...Είναι και κόκκινα. Αλλά δεν καπνίζω αυτή τη μάρκα...
Τέταρτη σκέψη: Να έχει εγκοπές για κάθε γράμμα και να μπαίνει μέρος της καρτέλας μόνο μέσα σ αυτές. Άρα θέλει διπλό χαρτόνι.

Όλα αυτά γιατί βαριέμαι να φτιάχνω 24 κουτάκια όπως στον Αλέξη...



Για να δούμε εναλλακτικές και ποιος θα το φτιάξει καλύτερο :-). Ο διαγωνισμός αρχίζει με λήξη στις 30/11/2010. Έτοιμοι;;; Πάμεεεεεεε
Γράψτε μου τις ιδέες σας...


1 σχόλιο:

Αφήστε το σχόλιό σας.