Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2020

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ WEBEX ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

 Είχα την τιμή να παραστώ ως εισηγήτρια σε δύο επιμορφωτικές ημερίδες, έπειτα από πρόσκληση της ΣΕΕ του 2ου ΠΕΚΕΣ Κ. Μακεδονίας Δρ. Ζωής Κολιπέτρη   και της ΣΕΕ του 1ου ΠΕΚΕΣ Κ. Μακεδονίας Δρ. Ελένης Ζησοπούλου σχετικά με την Παιδαγωγική Αξιοποίηση του Webex για το Νηπιαγωγείο. 


Θεωρώ πως η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι δύσκολο να εφαρμοστεί αποτελεσματικά στο Νηπιαγωγείο, αν δεν υπάρξει κατάλληλη προσέγγιση από τους Νηπιαγωγούς. Για το λόγο αυτό, έχω συγκεντρώσει κάποιες πρώτες ιδέες που μπορούν να μας φανούν χρήσιμες αν καλεστούμε να εφαρμόσουμε την πλατφόρμα του WEBEX στο Νηπιαγωγείο. Αυτό που οφείλουμε να λαμβάνουμε υπόψιν είναι το γεγονός ότι στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση κυρίαρχο ρόλο παίζει το ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ μας.



Επειδή υπήρξαν αρκετοί συνάδελφοι που ζήτησαν το υλικό της Παρουσίασης, έχω συγκεντρώσει στο παρακάτω αρχείο κάποια βασικά σημεία, που πιστεύω πως μπορούν κάπως να βοηθήσουν.


Οδηγίες για την πλατφόρμα Webex θα βρείτε εδώ.



2 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε πολύ για το πολύτιμο υλικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κ.Ζαχαρια είχα την τύχη να παρακολουθήσω την εισήγησή σας και ήταν πολύ ενδιαφέρουσα και βοηθητική και σας ευχαριστώ πολύ. Δυσκολεύομαι, όμως,να θυμηθώ, πώς το κάθε παιδί εργάζεται ατομικά στο δικό του φύλλο εργασίας. Αν θα μπορούσατε να μου το θυμησετε κάποια στιγμή θα ήμουν ευγνώμων. Ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας.