Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2022

Η χελώνα του Σεισμού - Παιχνιδοτράγουδο

 

Η 13η Οκτωβρίου έχει καθιερωθεί ως Διεθνής Ημέρα Μείωσης των Επιπτώσεων από Φυσικές Καταστροφές. Έτσι, η συγκεκριμένη εβδομάδα ήταν αφιερωμένη στους σεισμούς.

Υπάρχει ένας μύθος που λέει ότι οι χελώνες κουβαλούσαν στο καβούκι τους τη γη. Κάθε φορά που κάποια δυσανασχετούσε ή ήθελε να ξεμουδιάσει, γινόταν ο σεισμός...

Ζωγραφίσαμε το μύθο





και δημιουργήσαμε μια κατασκευή σχετική με το μύθο.


Μάθαμε για τα βήματα πριν και μετά το σεισμό και τα ζωγραφίσαμε

Μάθαμε το Τραγούδι "Η χελώνα του σεισμού" βιωματικά


και το ηχογραφήσαμε στο Στούντιο Ηχογράφησης που στήσαμε στο Νηπιαγωγείο.




Το παιχνιδοτράγουδο μπορείτε να το ακούσετε εδώ.



1 σχόλιο:

Αφήστε το σχόλιό σας.