Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑ (περσινό)



Τα ψέματα
Στραβός βελόνα γύρευε, ολα-ολα (x 2)
Μέσα σε αχυρώνα, βατσιτσελο-βατσιτσό (x 2)

Και ο κουφός του έλεγε, ολα-ολα (x 2)
Πως άκουσ’ ένα κρότο, βατσιτσελο-βατσιτσό (x 2)

Πολλά ψέματα είπαμε, ολα-ολα (x 2)
Άς πούμε και μι’ αλήθεια, βατσιτσελο-βατσιτσό (x 2)
Ο κόκορας εγέννησε, ολα-ολα (x 2)
Σαράντα κολοκύθια, βατσιτσελο-βατσιτσό (x 2)

Τα κολοκύθια είχανε μέσα νερό, ολα-ολα (x 2)
Και το νερό βατράχια, βατσιτσελο-βατσιτσό (x 2)

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Αφού μιλήσουμε για την Πρωταπριλιά 
και διαβάσουμε τον Πινόκιο
δίνουμε στα παιδιά 3-5 μικρές καρτέλες, 
όπου πρέπει να ζωγραφίσουν 
ένα ψέμα που μπορεί να είπε ο Πινόκιο
στο κάθε χαρτάκι
και να το γράψουν όπως μπορούν.
Μαζεύουμε τα χαρτάκια και μοιράζουμε στα παιδιά διαφορετικό αριθμό από χαρτιά 
(2,3,4,5 ώστε να μην έχουν τον ίδιο αριθμό). 
Τα παιδιά πρέπει να μετρήσουν πόσα ψέματα έχουν  πάρει,
να γράψουν τον αριθμό αριστερά
και να ζωγραφίσουν πόσο μεγάλωσε η μύτη του Πινόκιο...
 Η ιδέα μου ήρθε τώρα 
μετά από ένα καφεδάκι με μια φίλη και συναδέλφισσα. 
Πιστεύω πως θα είναι αρκετά διασκεδαστικό. 
Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ





2 σχόλια:

Αφήστε το σχόλιό σας.