Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2017

Ο φίλος μου ο Μήλος

Ο φίλος μου ο Μήλος είναι μια προσέγγιση που εμπνεύστηκε η συγγραφέας κυρία Ιωάννα Κυρίτση - Τζιώτη, όπου με απλό και ευφάνταστο τρόπο περιγράφεται ο κύκλος ζωής του μήλου.

Την ιστορία την είχα βρει στο pinterest και την είχα κατατάξει στις δραστηριότητες που σίγουρα ήθελα να πραγματοποιήσω με τα παιδιά. Έτσι λοιπόν, αφού πήρα τα κείμενα, σχεδίασα ένα βιβλίο μήλο και φτιάξαμε την ιστορία μας σε βιβλίο. 






Έπειτα το αφηγηθήκαμε στους συμμαθητές μας και αποφασίσαμε να το γράψουμε και στον υπολογιστή για να το ακούμε και να το θυμόμαστε. Έτσι και κάναμε

Το αρχείο σε pdf μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ.
Περιλαμβάνει σελίδες για το μήλο αλλά και για αχλάδι, αν θέλετε να κάνετε κάτι διαφορετικό.

Keep sharing!!

1 σχόλιο:

Αφήστε το σχόλιό σας.