Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2019

Ένας γιατρός (και αρκετοί εκκολαπτόμενοι) στο Νηπιαγωγείο μας

Εποχή των μικροβίων αυτή που διανύουμε, και εμείς θέλαμε να μάθουμε για τα μικρόβια, τις ιώσεις και το βαλιτσάκι του γιατρού. 


Ο μπαμπάς της μαθήτριάς μας είναι γιατρός, και έτσι αδράξαμε την ευκαιρία να τον καλέσουμε στο Νηπιαγωγείο μας.

Μας έδειξε διάφορα εργαλεία που χρησιμοποιούν οι γιατροί, παλιά όργανα μέτρησης πίεσης, αλλά και πιο σύγχρονα, 

μας εξέτασε, αλλά μας έδωσε την ευκαιρία να γίνουμε οι ίδιοι γιατροι και να ακούσουμε την καρδιά των συμμαθητών μας με το στηθοσκόπιο. 


Ευχαριστούμε θερμά τον μπαμπά της μαθήτριάς μας κ. Γιώργο που με χαρά ανταποκρίθηκε στο κάλεσμά μας και μας χάρισε ένα τόσο βιωματικό μάθημα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας.