Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

Τι ζητάτε τον ζωντανό ανάμεσα στους νεκρούς; είπε ο Άγγελος...

Οδεύοντας προς τη Μεγάλη εβδομάδα, διαβάσαμε για την Ανάσταση του Κυρίου μας
"...ο άγγελος είχε πει σε όσους ήταν στο μνήμα, τι ζητάτε τον ζωντανό με τους νεκρούς, δεν είναι εδώ, αλλά αναστήθηκε." (Λκ 24/36).
Αυτή ήταν η σημερινή μας κατασκευή: το μήνυμα του Αγγέλου προς τις μυροφόρες.

ΥΛΙΚΑ:
- Χάρτινα πιάτα

- Φωτοτυπία με τον αναστημένο Χριστό και τον Άγγελο από εδώ.
- Παλιοί διαφημιστικοί σελιδοδείκτες για το σταυρό 

Αρχικά βάψαμε τα πιάτα μας και τη φωτοτυπία
και στη συνέχεια κολλήσαμε και συναρμολογήσαμε την κατασκευή.
Τέλος γράψαμε το μήνυμα ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ στην πέτρα της εισόδου του τάφου.





2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα! Υπέροχο post! Γράφτηκα στο blog σας
    Αν και το δικό μου ασχολείτε με κάτι το τελείως διαφορετικό
    επειδή είμαστε νέες και χρειαζόμαστε στήριξε αν θέλετε μπείτε να το δείτε και αν σας αρέσει να γραφτείτε. Ευχαριστώ.
    http://chicates.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας.