Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

KΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

Με το δεξί να μπει και να κυλήσει η νέα σχολική χρονιά... 
Πρώτη μέρα που χτυπάει το κουδούνι κι εγώ δεν θα είμαι εκεί να υποδεχτώ τα αστεράκια μου, παλιά και καινούρια. Πρώτη μέρα, και δε θα γεμίσει η αγκαλιά μου γνώριμες αγκαλιές. Πρώτη μέρα μετά από χρόνια που δεν θα ακούσω το "Καλημέρα κυρία"...
Δεν πίστευα ότι θα με επηρέαζε τόσο, όμως είναι αλήθεια πως για έναν άνθρωπο που αγαπάει τη δουλειά του, είναι πολύ δύσκολο να την αποχωρίζεται, έστω και προσωρινά, έστω κι αν είναι για καλό...
Θα ήθελα να ευχηθώ σε όλες τις συναδέλφους να είναι σιδεροκέφαλες, να οπλιστούν με υπομονή, γιατί το μεράκι το έχουν, και να πολεμήσουν με θάρρος όλα τα θηρία που θα πεταχτούν στο δρόμο τους. 
Εγώ με τη σειρά μου θα είμαι εδώ, όσο ακόμη μπορώ, και θα προσπαθώ να σας λειαίνω λίγο το δρόμο, να σας τον κάνω λίγο ομαλότερο, με όποιες αναρτήσεις θεωρώ πως θα σας ήταν χρήσιμες και ενδιαφέρουσες.
Επίσης, ετοιμάζω κάτι καινούριο, το οποίο εύχομαι να αγκαλιάσετε με την ίδια αγάπη που αγκαλιάσατε και το συγκεκριμένο ιστολόγιο...

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!

6 σχόλια:

  1. σ ευχαριστουμε για τις ευχες να ειμαστε ολες καλα κι εσυ ξεκουρασου , μερικες φορες οταν απεχεις για λιγο κανει καλο , γυρνωντας βλεπεις αλλιως και εκτιμας αλλιως την σχολικη ταξη....-christine-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστούμε Μαρινάκι !!!!
    πάντα χαρούμενη και δημιουργική !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας.