Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 1 Ιουνίου 2017

Καλοκαιρινές κατασκευές - Η φάλαινα

Η σημερινή μας κατασκευή είναι ιδέα παρμένη από το πολυαγαπημένο Κρόκοτακ. Ήθελα κάτι γρήγορο, εύκολο και με απλά υλικά, που θα κάνουν μόνα τους τα παιδιά χωρίς τη δική μου παρέμβαση.

H διαδικασία πανεύκολη και την απλοποίησα ακόμη περισσότερο. Για το κάθε παιδί χρειάζεται μισό Α4. Το κόβουν σε δύο λωρίδες. Στη μια λωρίδα σχεδιάζουμε την ουρά της φάλαινας, κόβουμε και τσακίζουμε από την άλλη πλευρά. Στην άλλη λωρίδα τσακίζουμε και από τις δύο πλευρές ένα τμήμα περίπου 3εκ. Στα τσακίσματα βάζουμε κόλλα και κολλάμε. 
Το ένα σημείο σχηματίζει το στόμα, και το άλλο το κολλάμε στην ουρά. Για το φυσητήρα ψαλιδίζουμε ένα χαρτάκι και το στρίβουμε να γίνει σαν συντριβάνι. Έπειτα το κολλάμε ή το συρράπτουμε. Εμείς προσθέσαμε και πτερύγια στη βάση της κατασκευής μας :)

Κeep Sharing!!!

1 σχόλιο:

Αφήστε το σχόλιό σας.