Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2020

Τα γάντια του Άρη ξεχασιάρη ή αλλιώς... Το γάντι

Το "The Mitten" είναι ένα παλιό ουκρανικό παραμύθι με το οποίο είχα ασχοληθεί εδώ στο blog από το 2012, όταν το μετέφρασα για να το χρησιμοποιήσω στην τάξη μου. Φέτος το ανέσυρα, και σκέφτηκα να αναδημοσιεύσω τη δική μου διασκευή, επικαιροποιημένη. Το έγραψα έτσι ώστε να περιλαμβάνει επαναλαμβανόμενες φράσεις, για να αποστηθίζεται εύκολα από τα παιδιά και να είναι κατάλληλο για δραματοποίηση.
Μπορείτε να το διηγηθείτε ακολουθώντας τη ροή του βίντεο







ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ 

ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ 
Ετοιμάζουμε το γάντι. 
Θα χρειαστούμε ένα χαρτόνι για να κόψουμε ένα μεγάλο γάντι και θα το στερεώσουμε στο τραπεζάκι. Τα παιδιά μπορούν να μπαίνουν στο γάντι από τα πλαϊνές πλευρές του τραπεζιού.
Τις μάσκες τις πήρα από εδώ.

ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

1. Πόσα ζωάκια θα χωρούσαν στο δικό σου γάντι; 
Τα παιδιά ζωγραφίζουν τα ζωάκια που θα έμπαιναν στο γάντι τους και γράφουν τον αντίστοιχο αριθμό. Στη συνέχεια γράφουν ποια ζώα μπήκαν μέσα στο γάντι τους, με οδηγό τον Πίνακα αναφοράς.




2. Με ποια σειρά μπήκαν τα ζώα στο γάντι;


Keep Sharing!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας.