Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2021

Ηρθε η Νέα η χρονιά: Παιχνιδοτράγουδο

 Η νέα χρονιά ξεκίνησε με μουσική διάθεση. Έτσι, με τα μικρά μου μελισσάκια γράψαμε στίχους με τα όνειρα για το 2021. Τι θα ήθελα να κάνω τη χρονιά που έρχεται;;

Τα παιδιά απάντησαν διάφορα... Να κάνω αγκαλιές, βουτιές, να φάω παγωτά κλπ.

Όλες οι ιδέες συνέθεσαν το τραγούδι που σας παρουσιάζουμε.

“Ήρθε  η Nέα η Xρονιά”

ΠΕΡΙΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ 2021

Στίχοι: Μαρίνα Ζαχαρία Μουσική: Clap clap song

 

Ήρθε  η νέα η χρονιά

Θα μας πάει μια χαρά

Θα περάσουμε καλά

Και θα παίξουμε τρελά.

Θα χορεύουμε μαζί

Κάθε μέρα μια γιορτή

Με τραγούδια στο σχολειό

Όλη μέρα θα γελώ.

Το 2021 θα κάνω αγκαλιές

Το 2021 θα πάω για βουτιές

2021 θα φάω παγωτά

Και 2021 θα στείλουμε φιλιά.

To τραγούδι μας βασίστηκε στη μελωδία του Clap Clap Song, όπου μετά από κάθε φράση, κάνουμε τρία χτυπήματα.
 Προσπαθήσαμε να οπτικοποιήσουμε τις κινήσεις, για να το μάθουμε. Κάθε κύκλος, αντιστοιχεί σε χτύπημα.

Χτύπημα με παλαμάκια, με μαρκαδόρους...

με Boomwackers...



και τέλος, συνθέσαμε τη χορογραφία μας και ηχογραφήσαμε το τραγούδι για να σας το παρουσιάσουμε.












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας.