Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 2 Απριλίου 2023

Οι κότες του Πάσχα, φουσκώνουν από χαρά

 

Oι κοτούλες μας, φουσκώνουν από χαρά.


Υλικά:
Ποτήρι, καλαμάκι, γάντια μιας χρήσης, πούπουλα

Κάνουμε μια τρύπα στο ποτήρι και τοποθετούμε το καλαμάκι.

Στολίζουμε το γάντι και το στερεώνουμε στο χείλος του ποτηριού. 

Με σελοτέιπ κολλάμε την άκρη της κότας για να μη φεύγει από το ποτήρι.


Καλή Διασκέδαση!!



https://www.tiktok.com/@marinazacharia/video/7216672934323080474

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας.