Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 23 Αυγούστου 2023

Portfolio στο Νηπιαγωγείο

 Η αρχική μου σκέψη για τη συγκεκριμένη δημοσίευση, ήταν να οργανωθούμε. Διδάσκοντας σε ένα τμήμα με πολλά παιδιά, τον προηγούμενο Ιούνιο είχα πελαγώσει με την οργάνωση του φακέλου όλων των μαθητών. 



Έτσι, σκέφτηκα να δημιουργήσω ένα βιβλίο, παρόμοιο με το "Ανθρωπάκι του Μήνα" που έκανα κάθε χρόνο και στο οποίο διακρίνονται οι αλλαγές στο σχέδιο και τη γραφή των παιδιών. 

Όμως, για τη σωστή οργάνωση θα πρέπει να είναι έτοιμο, εκτυπωμένο από το Σεπτέμβριο. Κάτι σαν ένα τετράδιο, όπου κάθε μήνα οι μαθητές μας θα ασχολούνται με την αντίστοιχη εργασία.




Αρχικά, θα συμπεριλάβουμε ένα φύλλο γνωριμίας και στη συνέχεια τις σελίδες του σχολικού έτους.



 Ανάλογα με το μήνα λοιπόν τα νήπια θα γράφουν όπως μπορούν το όνομά τους και θα ζωγραφίζουν το θέμα του μήνα.

Έτσι,  θα είναι εμφανής η εξέλιξη του παιδιού, και θα έχουμε έτοιμο ένα προϊόν για το Portfolio.


Το τετράδιο εργασιών μπορείτε να το κατεβάσετε από τη σελίδα μου στο TeachersPayTeachers εδώ.

2 σχόλια:

  1. Τέλειο!!! Συγχαρητήρια!Πως μπορούμε να το εκτυπώσουμε χωρίς να φαίνεται το δείγμα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείτε να το προσθέσετε στο καλάθι σας σε αυτό τον σύνδεσμο https://www.teacherspayteachers.com/Product/Portfolio--10060371

      Διαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας.