Έφτασε και η φετινή εβδομάδα προγραμματισμού
Οι δραστηριότητες που ετοιμάσαμε έχουν τρεις φάσεις: Ενσώματα, εμπράγματα και αναπαραστατικά. Μπορείτε να εγγράψετε όποιες και όσες δραστηριότητες θέλετε, αρκεί να βάλετε τον κωδικό της Συμμαχίας μας cw25-f9Brr.
Προσοχή!!!
Για κάθε μία από τις δραστηριότητες θα κάνετε ξεχωριστή εγγραφή στην πλατφόρμα, χρησιμοποιώντας όμως τον ίδιο κωδικό cw25-f9Brr και Leading Teacher (Κορυφαίο Εκπαιδευτικό) GR-ZACHARIA-100, ώστε να καταγραφεί η δραστηριότητα στη συμμαχία μας!!
Για εγγραφή δραστηριότητας ακολουθείτε τα βήματα από τη σελίδα http://www.codeweek.eu
Αφόρμηση: Αρχικά, μπορείτε να παίξετε με τα παιδιά το Παιχνίδι "Θα πάω για αρκούδες" ή να μάθετε το τραγούδι Ψάχνω μια αρκούδα
2. Στη συνέχεια, ένα παιδί θα ντυθεί αρκούδα φορώντας το καπελάκι της αρκούδας ( περιλαμβάνεται στο αρχείο).
Περιγραφή για την καταχώριση της δραστηριότητας:
Στο δάπεδο έχουμε ετοιμάσει ένα τετραγωνισμένο πλαίσιο 12 τετραγώνων 3Χ4 ή χρησιμοποιούμε τα πλακάκια αν έχουμε. Αναπαριστά το δάσος με τη φωλιά της αρκουδίτσας. Το σενάριο λέει ότι η αρκουδιτσα έχασε τη φωλιά της και πρέπει να τη βοηθήσουμε να τη βρει.
Το ένα τετράγωνο είναι η αφετηρία, όπου ξεκινά η αρκουδίτσα και σε ένα άλλο η φωλιά. Τα παιδιά πρέπει να τοποθετήσουν στο πάτωμα τα βελάκια κατεύθυνσης και να "προγραμματίσουν" το παιδί αρκουδάκι να φτάσει στη φωλιά του.
Κάθε φορά που θα αλλάζει το ζευγάρι των παικτών (αρκουδίτσα και προγραμματιστής), θα αλλάζει και η αφετηρία, ώστε να έχει ενδιαφέρον το παιχνίδι.
2. Παιχνίδι Beebot.
Περιγραφή που θα χρησιμοποιήσετε για την καταχώρηση δραστηριότητας:
Έχουμε δημιουργήσει μια πίστα για το Beebot, με 12 τετράγωνα. Σενάριο: Η αρκουδίτσα προσπαθεί να φτάσει στη φωλιά της. Το ένα τετράγωνο είναι η αφετηρία και το άλλο η φωλιά. Τα παιδιά πρέπει να προγραμματίσουν το Beebot ώστε να φτάσει από την αφετηρία στη φωλιά. Κάθε φορά που αλλάζει ο παίκτης, αλλάζει και η διαδρομή.
Οδηγίες: Εκτυπώστε το αρχείο με την πίστα Beebot που ακολουθεί και σχηματίστε το πλαίσιο 3Χ4 όπως εσείς θέλετε, τοποθετώντας σαν διαδρομή τα καφέ τετράγωνα. Επίσης εκτυπώστε και το καπέλο που θα φορά ο παίκτης. Τα καφέ τετράγωνα είναι διαδρομές που μπορείτε να δημιουργήσετε αν τα ενώσετε με συγκεκριμένη σειρά. Καλή διασκέδαση!
3. Φύλλο εργασίας προγραμματισμού
Περιγραφή: Δίνουμε στα παιδιά ένα φύλλο εργασίας όπου εικονίζεται ένα τετραγωνισμένο πλέγμα 12 τετραγώνων. Στο ένα τετράγωνο βρίσκεται η αρκουδίτσα και σε ένα άλλο η φωλιά της. Τα παιδιά σκεπτόμενα αναπαραστατικά πρέπει να σχεδιάσουν μια διαδρομή από την αρκουδίτσα στη φωλιά και στη συνέχεια να την γράψουν χρησιμοποιώντας βελάκια κατεύθυνσης. Μπορούν να χρησιμοποιήσουν ως ρομπότ μικρά καπάκια ή πλαστικά ζωάκια για δική τους διευκόλυνση.
Φωτογραφία που θα ανεβάσετε:
Το Εκτυπώσιμο αρχείο μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ.
https://drive.google.com/file/d/1LTgdLCqVpRwbWDvzlPj-Ghq06NT-pvtU/view?usp=drivesdk
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε το σχόλιό σας.