Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ στο Ιστολόγιο της κ. Σωτηρίας Γεωργοτά

6 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ ωραία Θεατρικά!!! Μπράβο στη Νηπιαγωγό για όλη τη δουλειά και την έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή σας μέρα! Αυτό το μήνυμα δεν θα μπορούσε να γράψει καθόλου καλύτερα! Διαβάζοντας αυτό το post μου θυμίζει παλιό συγκάτοικό μου! Πάντα μιλούσε γι 'αυτό. Θα διαβιβάσει το παρόν άρθρο σε αυτόν. Αρκετά σίγουρος ότι θα έχουμε μια καλή ανάγνωση. Πολλές ευχαριστίες για την κοινή χρήση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πραγματικα ηταν παρα πολυ ωραιο μπαβο σε ολους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. geia sas ,an mporeite na me voithisete psaxno theatrika gia ta xristougenna alla sxetika me taethima ton xristougennon.
    euxaristo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν ξέρω αν σας εξυπηρετεί κάτι τέτοιο...
    http://nipiablog.blogspot.gr/2011/11/blog-post_28.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας.