Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Το δέντρο των ευχών By Despina Kinder





Πρόκειται για το παιχνίδι αναδυόμενης γραφής που βασίζεται στον γνωστό "Αλέξη που τρώει λέξεις".
Βρίσκουμε με τα παιδιά, όχι βέβαια σε μία μέρα,ευχές για τις γιορτές, μία από κάθε γράμμα της αλφαβήτου. Σε στολίδια που κόβουν και διακοσμούν τα ίδια, γράφω από τη μια πλευρά το γράμμα και από την άλλη την ευχή που βρήκαμε.Τα στολίδια αυτά θα μπαίνουν στο αληθινό χριστουγεννιάτικο δέντρο μας, που θα στολίσουμε αύριο.
Σε χαρτάκια αντιγράφουν την ευχή, τη φυλάνε στο φάκελό τους, και στο τέλος φτιάχνουν μια αγιοβασιλιάτικη μπότα γεμάτη με τις 24 ευχές!

2 σχόλια:

  1. πολλα μπράβο...
    καθε χρονο κανω το δέντρο των ευχων με παρόμοια εκτελεση , οφείλω ομως να παραδεχτω οτι η δικη σου ιδεα ειναι καταπληκτικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έτσι τα παιδιά μπαίνουν και κατανοούν το πνεύμα των Χριστουγέννων!
    Εγώ πάλι θα ήθελε να σου προτείνω μια παράσταση για παιδιά προσχολικής αγωγής και νηπιαγωγείου.
    Στο ιστολόγιο μου υπάρχει ξεχωριστή ανάρτηση αφού παρακολουθήσαμε την παράσταση σε κάποια γενέθλια!
    http://mammael.blogspot.com/2010/11/blog-post_16.html

    Αν σε ενδιαφέρει μπορείς να δεις περισσότερες πληροφορίες εδώ:
    http://oxartaetos.wordpress.com/%CF%86%CF%89%CF%84%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AF%CE%B5%CF%82/

    Μου άρεσαν πολύ όσα αναφέρεις στο ιστολόγιο σου και έχω κάνει ξεχωριστή ανάρτηση για εσένα αλλά και σε πρόσθεσα στη λίστα ιστολογίων μου. Δεν ξέρω σε ποιο νηπιαγωγείο εργάζεσαι αλλά θα ήθελα να σε είχε δασκάλα η κόρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας.