Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ

Επειδή υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που δεν έχουν και την καλύτερη σχέση με τους υπολογιστές και το Διαδίκτυο, σκέφτηκα να αναρτώ που και που μερικές συμβουλές σαν οδηγίες προς ναυτιλομένους...
Ένα σημαντικό εργαλείο που μπορεί να μας βοηθήσει λοιπόν σαν αφετηρία, είναι ένα προγραμματάκι που λέγεται dvd video soft και με το οποιο μπορούμε να μετατρέπουμε τα βιντεάκια του youtube σε mp3. Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να τα κατεβάσουμε ως τραγούδια και να τα γράψουμε σε cd ώστε να τα χρησιμοποιήσουμε στο νηπιαγωγείο.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα μπορείτε να το κατεβάσετε ΔΩΡΕΑΝ από εδώ 
Στη συνέχεια απλά αντιγράφετε τη διεύθυνση του youtube και έχετε το τραγούδι που επιθυμείτε...

2 σχόλια:

  1. ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ Η ΝΕΑ ΕΝΟΤΗΤΑ. Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστούμε πολύ για τη νέα ενότητα.
    Όλες οι δουλειές σου μου αρέσουν. Μου δίνεις ιδέες. Εκτιμώ όμως περισσότερο απ' όλα τον άωθρωπο που οργανώνει όλα αυτά και κυρίως τη διάθεσή του να μοιράζεται κάθε τι δικό του με τους άλλους. Να είσαι καλά.
    Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας.