Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2024

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ - ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΓΙΑ ΤΗΝ 28Η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

 Το "Σαν σήμερα παιδιά", είναι ένα τραγούδι που με απλά λόγια, εξιστορεί τα γεγονότα του 1940 στα νήπια. 


Δυστυχώς, δεν υπήρχε το τραγούδι στο youtube με αποτέλεσμα να μην είναι και πολύ γνωστό. Οι στίχοι έχουν ως εξής:

Σαν σήμερα παιδιά

Ιταλοί με τα φτερά
ζητούν απ΄ την Ελλάδα μας
να πάρουν τα κλειδιά (δις)
Μα όμως  η Ελλάς
φαντάρος και τσολιάς
«Αέρα» τους φωνάζουνε
και οι Ιταλοί τρομάζουνε
(δις)
Στης Τήνου το νησί
χωρίς καμιά αφορμή
χτυπούν την «Έλλη» μας
παιδιά
και τη βουλιάζουν στα νερά
(δις)
Μα όμως  η Ελλάς
φαντάρος και τσολιάς
«Αέρα» τους φωνάζουνε
και οι Ιταλοί τρομάζουνε
(δις)

Αποφάσισα, όπως μπορώ, να το τραγουδήσω και να δημιουργήσω ένα βίντεο ώστε να είναι πιο εύκολο να το μάθουμε με τα παιδιά μας.

Απολαύστε το!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας.