Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

7η η Σελίδα μας στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικών Δικτυακών Τόπων

Αποτελέσματα 5ου διαγωνισμού

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο 5ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικών Διαδικτυακών Τόπων και η επιτροπή του διαγωνισμού ανακοινώνει τα αποτελέσματα.
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ
ΘΕΣΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
Δημοτικό Σχολείο Μεγάλης Παναγίας Χαλκιδικής 87,50%
60 Δημοτικό Σχολείο Πάτρας 81,30%
5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ 80,80%
ΕΠΑΙΝΟΣ 4ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΛΙΟΥ * 88,00%
ΕΠΑΙΝΟΣ 6ο Διαπολιτισμικό & Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο
Ελευθερίου-Κορδελιού Θεσ/νίκης
78,80%
ΕΠΑΙΝΟΣ 6/θ Δημοτικό σχολείο Λουτρού 77,70%
ΕΠΑΙΝΟΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΟΣΣΑΣ 75,10%
ΕΠΑΙΝΟΣ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΑΠΩΝ ΡΟΔΟΠΗΣ 73,50%
ΕΠΑΙΝΟΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ν. ΠΟΤΙΔΑΙΑΣ 72,80%
ΕΠΑΙΝΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΥΛΩΝΑΣ 71,30%
ΕΠΑΙΝΟΣ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου Χίου 68,20%

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας.