Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

Να τα τα στρατιωτάκια


Σε ένα παλιό τεύχος νομίζω του Σύγχρονου Νηπιαγωγείου, αλλά δεν είμαι σίγουρη, υπήρχε ένα μουσικοκινητικό τραγούδι για την 28η Οκτωβρίου, για τα στρατιωτάκια.
Τη μελωδία δε τη θυμάμαι, αλλά εμείς το τραγουδάμε όπως το Μια ωραία πεταλούδα, αλλά στο πιο γρήγορο, στυλ παρέλασης.
Σκέφτηκα να το μοιραστώ μαζί σας, μια που είναι ωραίο για τις μέρες της 28ης Οκτωβρίου, και επίκαιρο για το δικό μου Πρότζεκτ... Αν κάποιος το βρει αυτούσιο, ας μου στείλει μήνυμα να το ανεβάσουμε, γιατί  θα σας γράψω τη δική μου παραλλαγή σύμφωνα με αυτά που θυμάμαι...

Να τα τα στρατιωτάκια
Να τα τα στρατιωτάκια
Να τα τα στρατιωτάκια, μπήκαν όλα στη σειρά.
(Μπαίνουν στη σειρά)

Δε φοβούνται δε δειλιάζουν
Δε φοβούνται δε δειλιάζουν
Δε φοβούνται δε δειλιάζουν  τον εχθρό διώχνουν μακριά.
1,2 1,2 1,2 1,2 (κάνουμε παρέλαση)

Δες τα ορμάνε στον αγώνα
Δες τα ορμάνε στον αγώνα
Δες τα ορμάνε στον αγώνα με γενναία την καρδιά.
(μπαίνουν ο ένας δίπλα στον άλλον και τρέχουν φωνάζοντας ΑΕΡΑΑΑΑΑΑ)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας.