Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ;;; ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ


Φέτος αποφάσισα να  κάνω κάτι διαφορετικό από άλλες χρονιές. Ήθελα να ξεφύγω από τα αγγελάκια, τα αστεράκια και τις νιφάδες. Ήθελα να κάνω κάτι αμιγώς παραδοσιακό, μιας που αυτό με εκφράζει ως άτομο και προσπαθώ να το περάσω και στη δουλειά μου. Η συγκεκριμένη γιορτή προέκυψε μετά από μια έρευνα που έκανα σε βιβλία λαογραφίας και αποτελεί μια προσωπική δουλειά. Θα την παρουσιάσουν παιδιά του Δημοτικού και Νηπιαγωγείου συνολικά 34 μαθητές. Δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να σας είναι ενδιαφέρον, αλλά θεωρώ ότι έστω και οι πληροφορίες που σχετίζονται με τα έθιμα της πατρίδας μας μπορούν να είναι κατά κάποιο τρόπο χρήσιμες στη δουλειά μας. Σας την παραθέτω παρακάτω και περιμένω σχόλια για βελτιώσεις.

να τα πουμε οπως παλια;

11 σχόλια:

  1. Πολύ καλή δουλειά!!!!Καλή σας επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειχαμε κανει κι εμεις κατι αναλογο πριν 2 χρονια και ειχε βγει ωραιο και μαλιστα ειχε αρεσει πολυ και στους γονεις !καλη σας επιτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλη επιτυχια. πολυ ωραια γιορτη. τα ελληνικα εθιμα παντα συγκινουν και τους γονεις και τους παπουδες και κινουν το ενδιαφερον των παιδιων. ειχα κανει κατι αναλογο περυσι εστιαζοντας στα δυο πιο γνωστα ελληνικα εθιμα, το καραβακι που στολιζουν στα νησια και την ελια που στολιζουν στη νοτια πελ/νησο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!ΘΑ ΓΕΜΙΣΟΥΝ ΟΜΟΡΦΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ,ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολυ ωραια δουλεια!Ειχαμε κανει και μεις κατι παρομοιο και ηταν τα παιδια ντυμένα με παραδοσιακες στολες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ πολύ καλό! Μπράβο σου για το μεράκι και την ροσπάθεια. Καλή σας επιτυχία στη γιορτή;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. όμορφο και διαφορετικό...
    αν και δεν είμαι λάτρης της παράδοσης,βρίσκω έξυπνη την ιδέα να τη παρουσιασετε ως θεατρικό...
    το δικο μου φέτος θα ειναι το κοριτσακι με τα σπίρτα...κι ενω όλοι μου είπαν "τόσο θλιβερή ιστορία",η τάξη μου ενθουσιαστηκε,πλήρως αποδεχόμενη το τέλος του κοριτσιού και μη ζητώντας να το αλλαξει(εγω τουλαχιστον αυτό πίστευα οτι θα ζητούσαν...)-δε σταματω να μαθαινω και να εκπλήσσομαι καθε μερα δουλευοντας με τα μικρα...
    καλη επιτυχια να εχετε και καλες γιορτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα! Είμαι δασκάλα σε ένα σχολείο της Σαντορίνης! Επειδή και εγώ αγαπώ πολύ την ελληνική ορθόδοξη παράδοση ομολογώ πως το περσινό θεατρικό σας ήταν καταπληκτικό!!! Με συγκίνησε... Εγώ έχω σκοπό να παρουσιάσω το έθιμο της βασιλόπιτας και του χριστουγεννιάτικου καραβιού. Δεν μπορώ όμως να βρω υλικό. Θα εκτιμούσα πολύ αν μπορούσατε να με βοηθήσετε δίνοντας μου ιδέες. Το mail μου είναι castro.hotel@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολυ ωραια αυτη η ιδεα για τη γιορτη!!!Πως μπορω να την αποθηκευσω στο PC?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σ'ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας αυτή τη γιορτή! Πέρισυ, εμπνευστηκαμε απ'αυτη με τη συνάδελφό μου, την προσαρμόσαμε στα έθιμα και τραγουδια της περιοχής μας και το αποτέλεσμα ήταν πολύ συγκινητικό για μικρούς και μεγάλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολύ ωραίο το θεατρικό, εκτος ομως από παραδοσιακά ρούχα τι άλλο θα μπορούσαν να φορέσουν τα παιδιά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας.