Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

Δεντράκια με καπάκια

Οι κατασκευές μας με ανακυκλώσιμα και φυσικά υλικά συνεχίζονται

 Σήμερα φτιάξαμε δεντράκια με τα καπάκια που μαζεύουμε από την αρχή της σχολικής χρονιάς.

Υλικά:
Καπάκια από αναψυκτικά
Παλιά τσουβάλια
Ξυλάκια από σουβλάκια
Χάρτινα πιατάκια
Φελοί από μπουκάλια
Αποξηραμένα πορτοκάλια - ξηροί καρποί - μακαρόνια για τη διακόσμηση
  
"Βάφουμε" τα καπάκια μας με αραιωμένη αλευρόκολλα και τη συνέχεια πασπαλίζουμε με χρυσόσκονη.
Σε ένα τριγωνικό χαρτόνι κολλάμε τη λινάτσα  και έπειτα  τα καπάκια σε σχήμα δέντρου.
 Στερεώνουμε το δέντρο σε ξυλάκια από σουβλάκια και το καρφώνουμε σε φελό (κομμένο στη μέση για οικονομία).
Βάφουμε τα χάρτινα πιατάκια και τα στολίζουμε όπως θέλουμε.


6 σχόλια:

Αφήστε το σχόλιό σας.