Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 5ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Φόρτωση...

Τετάρτη, 23 Ιανουαρίου 2013

NEΡΟ: ΕΠΙΠΛΕΥΣΗ - ΒΥΘΙΣΗ

Αφόρμηση: Κουκλοθέατρο
Το μυρμηγκάκι είναι πολύ στεναχωρημένο. Έβρεξε και έξω από τη φωλιά του έχει δημιουργηθεί μια τεράστια λίμνη. Δοκίμασε να κουβαλήσει μια πέτρα για να διασχίσει τη λίμνη, αλλά αυτή βούλιαξε... Έχει μαζέψει διάφορα υλικά, αλλά φοβάται να τα ρίξει στη λιμνούλα. Μπορείτε εσείς να το βοηθήσετε;; Από τι υλικό πρέπει να είναι η βάρκα του για να μη βουλιάζει;;;

Διατύπωση υποθέσεων: 
Τα παιδιά βλέπουν τα υλικά και υποθέτουν αν βουλιάζουν η όχι. Στη συνέχεια καταγράφουν τις υποθέσεις τους στο χαρτί. Τους έχουμε δώσει έναν πίνακα όπου πρέπει να σημειώσουν με όποιο σημαδάκι θέλουν, αν πιστεύουν ότι τα συγκεκριμένα υλικά βυθίζονται ή επιπλέουν.

ΠΕΙΡΑΜΑ: Εργασία σε ομάδες
Χωρίζουμε τα παιδιά σε ομάδες και τους δίνουμε ένα κουβαδάκι με νερό και τα αντικείμενα
φελλό, πλαστικό μανταλάκι, καπάκι, φασόλια, ξύλινο τουβλάκι, καπάκι από γιαούρτι κλπ
Τα παιδιά πειραματίζονται στο κουβαδάκι  και σημειώνουν στην τρίτη στήλη αν τελικά το αντικείμενο επιπλέει ή βυθίζεται.


 
Εργασία στον κύκλο:
Τα παιδιά διατυπώνουν τα αποτελέσματά τους. Χωρίζουν τα αντικείμενα που επιπλέουν από αυτά που βυθίζονται και τα τοποθετούν σε δύο ομάδες.
Στη συνέχεια, κατηγοριοποιούν τα υλικά από τα οποία είναι φτιαγμένα τα αντικείμενα που επιπλέουν (πλαστικό, ξύλο, φελός) από αυτά που βυθίζονται (σίδερο, πέτρα).
Τους ενθαρρύνουμε να χρησιμοποιούν τις λέξεις επιπλέει και βυθίζεται.

Αξιολόγηση:
Δίνουμε στα παιδιά ένα φύλλο εργασίας, όπου πρέπει να κόψουν και να κολλήσουν εικόνες από αντικείμενα της τάξης ανάλογα με την ιδιότητά τους. Τους ενθαρρύνουμε να βρουν το υλικό από το οποίο είναι φτιαγμένο το αντικείμενο για να μπορέσουν να το κολλήσουν στην επιφάνεια ή στο βυθό. Για όποιο υλικό δεν είναι σίγουροι, μπορούν να το βρουν μέσα στην τάξη και να πειραματιστούν, ρίχνοντάς το στο νερό.




1 σχόλιο:

  1. ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΜΕ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΡΙΝΑ!!!!!! ΜΠΡΑΒΟ! ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας.