Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

Υποδεχθείτε την Αργυρώ

 Μόλις διάβασα το παραμύθι "Susan Laughs" του Jeanne Willis & Tony Ross καθώς και το "H Aργυρώ γελάει", Φίλιππος Μανδηλαράς, Πατάκης, που είναι η ελληνική του απόδοση, θεώρησα ότι αποτελεί ένα από τα καλύτερα μέσα που θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω για να ευαισθητοποιήσω τα παιδιά μου στην τάξη σε θέματα που αφορούν τα ΑΜΕΑ. Έτσι, προσπάθησα να βρω τις εικόνες και οπτικοποίησα το υλικό, για να γίνει πιο εύκολη η παρουσίαση της μικρής πρωταγωνίστριας.
Δεν χρειάζεται να περιμένουμε μία συγκεκριμένη ημέρα για να μιλήσουμε για τέτοια θέματα. 
Κάθε μέρα είναι κατάλληλη.
 Ελπίζω να απολαύσετε το βίντεο που έφτιαξα
Καλή προβολή.


Θα ακολουθήσουν και πολλές άλλες δραστηριότητες πάνω στο θέμα.

9 σχόλια:

  1. ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ! ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟ ΕΨΑΧΝΑ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΒΡΙΣΚΑ. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΕΒΑΣΕΣ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΒΙΝΤΕΟ! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ! ΜΑΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σγχαρητήρια
    όπως πάντα εξαιρετική
    μια εμπνευσμένη πραγματικά συνάδελφος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το βιβλίο, το έχουμε στη δανειστική βιβλιοθήκη του σχολείου μας και είναι ένα από τα "best seller" αν μου επιτρέπεται η έκφραση... τα παιδιά το λατρεύουν και τσακώνονται για το ποιος θα το δανειστεί!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Μαρίνα και πάλι! Το αποτέλεσμα το πέτυχες με εμάς και σίγουρα με τους μικρούς μας φίλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εισαι παιδαγωγος με ολη την σημασια της λεξης... οποτε ριχνω μια ματια στο ιστολογιο σου, νιωθω τόσο κοντά σε εσενα και στα πιτσιρικια σου, λες και βρισκομαι στην παρεουλα μαζι σας.
    Να είσαι πάντα καλά και υγιής να προσφέρεις ότι καλυτερο μπορείς ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν έχω λόγια! Συγκίνησες όχι μόνο εμένα αλλά και τα παιδιά όταν το είδαμε στο σχολείο! Σ' ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας.