Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

Εκτυπώσιμο υλικό 25ης Μαρτίου

Από Δευτέρα κάνω κι εγώ Come Back στα εκπαιδευτικά μας δρώμενα.

 Δυστυχώς δεν επιστρέφω στο σχολείο μου, αλλά θα καλύπτω διάφορα κενά, γεγονός που δε θα μου επιτρέπει να εμβαθύνω, λόγω έλλειψης χρόνου. Μη γνωρίζοντας τη δυναμική των τμημάτων που θα απασχολώ, θεωρώ ότι πρέπει να πάω προετοιμασμένη για κάθε ενδεχόμενο.  Έτσι, άρχισα να αναζητώ ιδέες για την 25η Μαρτίου. Ήθελα να φτιάξω κάτι διαφορετικό από αυτά που κυκλοφορούν, καθώς η αντιγραφή στις μέρες μας ΔΥΣΤΥΧΩΣ έχει την τιμητική της. Έτσι έφτιαξα κάποιες κάρτες για εκτύπωση σχετικές με τον Ευαγγελισμό και την 25η Μαρτίου.
Α) ο Ευαγγελισμός
 
 Μπορεί να γίνει σε απλό Α4 ή σε χαρτόνι, όπου τα παιδιά θα το ζωγραφίσουν και θα κόψουν την πόρτα και το παράθυρο, ούτως ώστε διπλωμένη η κάρτα να αποκαλύπτει το τι συμβαίνει στο σπίτι της Παναγίας.

Β) Πρόσκληση για τη γιορτή
Μια πολύ απλή και εύκολη πρόσκληση που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για όλες τις γιορτές είναι η ακόλουθη
Τα παιδιά ζωγραφίζουν την Ελλάδα, τον τσολιά και τη σημαία, γράφουν τη λέξη ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ και διακοσμούν όπως εκείνα επιθυμούν την κάρτα τους.
Σε ασπρόμαυρη έκδοση:
Αν θέλετε να κατεβάσετε τα αρχεία με καλύτερη ανάλυση ΓΙΑ ΕΚΤΥΠΩΣΗ πατήστε εδώ.

Αυτά προς το παρόν...
Keep sharing!!!



5 σχόλια:

  1. καλώς το Μαρινάκι μας !!!!
    δυνατή επάνοδο με κέφι και ζωντάνια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αμαν αυτό το τσολιαδάκι βρε παιδιά ! "Ημουνα νια και γερασα και ακόμα τον ιδιο τσολια βλέπω στα σχολεία!!!! (για το συνδεσμο που αναρτησατε το σχόλιο) Οτι "κυκλοφορεί " δεν πάει να πει οτι είναι και αξιόλογο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς σας βρήκα φίλοι μου... Δυστυχώς δεν κυκλοφορούν πολλά τσολιαδάκια που να είναι με απλές γραμμές ώστε να μπορούν τα παιδιά να τα χρωματίσουν και να έχουν καλή ανάλυση ώστε να μπορούν να εκτυπωθούν. Ίσως του χρόνου επιχειρήσω να σχεδιάσω κάποιο άλλο. Αλλά 25η Μαρτίου δε νοείται χωρίς τσολιαδάκια πώς να το κάνουμε;;; ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρίνα μου, καλώς να επανέλθεις με τις καλύτερες δυνατές συνθήκες σου εύχομαι. Μπράβο σου, που αν και με τον πιο περιορισμένο χρόνο σου (τώρα με το μωρό) σκέφτεσαι καινούριες ιδέες και προτάσεις. Καλή δύναμη για τη συνέχεια και περιμένουμε τα νέα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας.