Μια μέρα αφιερωμένη στα τουβλάκια.
Γράφουμε τα ονόματα των παιδιών στα τουβλάκια και τους τα μοιράζουμε.
Τραπεζάκια
Τα παιδιά, με τη βοήθεια της καρτέλας τους πρέπει να αναγνωρίσουν και να βάλουν στη σειρά τα γράμματά τους, με όποιο τρόπο εκείνα θέλουν, είτε οριζόντια, είτε κάθετα.
Παρεούλα
Βάζουμε τους πύργους στο πάτωμα και τους παρατηρούμε. Ποιο είναι το πιο μεγάλο όνομα και ποιο το μικρότερο; Πόσα τουβλάκια έχει κάθε όνομα;
Σε μια κόλλα Α3 σχεδιάζουμε έναν πίνακα διπλής εισόδου. Τα παιδιά ζωγραφίζουν ένα κουτάκι για κάθε γράμμα τους. Συζητούμε τα συμπεράσματά μας.
Φύλλο εργασίας
Δίνουμε στα παιδιά το ανοιχτό φύλλο εργασίας, όπου πρέπει να αποτυπώσουν στο χαρτί πόσα γράμματα έχει το όνομά τους.
Τα νήπια που μπορούν, γράφουν σε κάθε λέγκο και ένα γράμμα. Τα παιδιά που δεν έχουν ακόμη κατακτήσει τη γραφή, ζωγραφίζουν για κάθε γράμμα, ένα τουβλάκι στο χαρτί, όπως φαίνεται παρακάτω.
Στη συνέχεια πρέπει μόνα τους να βρουν ένα τρόπο να αποτυπώσουν τον αριθμό. Όσοι μπορούν και ξέρουν, γράφουν τον αριθμό.
Οι υπόλοιποι εφευρίσκουν δικούς τους τρόπους μέτρησης (κουκίδες, γραμμούλες, κυκλάκια).
Τα νήπια που μπορούν, γράφουν σε κάθε λέγκο και ένα γράμμα. Τα παιδιά που δεν έχουν ακόμη κατακτήσει τη γραφή, ζωγραφίζουν για κάθε γράμμα, ένα τουβλάκι στο χαρτί, όπως φαίνεται παρακάτω.
Στη συνέχεια πρέπει μόνα τους να βρουν ένα τρόπο να αποτυπώσουν τον αριθμό. Όσοι μπορούν και ξέρουν, γράφουν τον αριθμό.
Οι υπόλοιποι εφευρίσκουν δικούς τους τρόπους μέτρησης (κουκίδες, γραμμούλες, κυκλάκια).
Αυτά και για σήμερα
Keep Sharing
Όλες οι ιδέες πραγματικά πολύ πολύ καλές☺!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ ενδιαφέρουσες ιδέες. Μπράβο.
ΑπάντησηΔιαγραφή