Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2016

Ημέρες της εβδομάδας με τον Μόρφη τον ελέφαντα

O Μόρφης μας μαθαίνει τις ημέρες της εβδομάδας.

H ιδέα του Μόρφη μου ήρθε από το εξαιρετικό και βραβευμένο βιβλίο

ο Μόρφης είναι ένας ελέφαντας που "ξέρει καλά να κρύβεται" - λέμε τώρα...
Σκέφτηκα λοιπόν να κρύβεται κάθε μέρα σε άλλη κρυψώνα, ώστε να μάθουμε τις ημέρες της εβδομάδας.
Εκτύπωσα και πλαστικοποίησα τις εικόνες και, αφού μάθαμε το ποίημα παίξαμε με τα παιδιά κρυφτό.
"Κρύψε το Μόρφη"

Tα παιδιά διάλεγαν μία μέρα και κρύβανε το Μόρφη. Στη συνέχεια τοποθετήσαμε τις εικόνες στον πίνακα και προσθέσαμε το παιδάκι που τον αναζητά.
Που κρύβεται λοιπόν ο Μόρφης σήμερα;;;;




Ζωγραφίσαμε και την πρώτη μέρα του στο Νηπιαγωγείο

Όλο το υλικό μαζί με το παιχνίδι θησαυρού για τη γνωριμία με το νηπιαγωγείο, μπορείτε να το κατεβάσετε σε μορφή pdf από εδώ.
Σημειώνεται ότι οι εικόνες δεν μου ανήκουν και ούτε κερδίζω κάτι με τη δημοσίευση αυτή.


Μείνετε συντονισμένοι... ο Μόρφης έχει κι άλλα πολλά να δώσει!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας.