Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017

ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ για παιδιά νηπιαγωγείου

Φέτος έχουμε όρεξη για πολύ Μαγικά Χριστούγεννα. 
Για το λόγο αυτό ετοίμασα ένα γράμμα το οποίο θα στείλει ο Άγιος Βασίλης στο γιόκα μου. 


Σκέφτηκα λοιπόν να φτιάξω και γράμματα για όλους τους μαθητές μου, τα οποία θα σταλούν στο σπίτι τους με τρόπο μαγικό!!! Και αφού σχεδίασα για τους μαθητές μου, γιατί όχι και για όλα τα νηπιάκια του κόσμου;;;
Ορίστε λοιπόν τα γράμματα από τον Άγιο Βασίλη, για όλα τα νήπια. 

Επίσης ετοίμασα και φάκελο ταχυδρομείου σε μέγεθος Α4 και Α5.
Για να εκτυπώσετε και να χρησιμοποιήσετε τα παραπάνω αρχεία, απλά πατήστε στην παρακάτω εικόνα και εάν θέλετε, αφήστε μια ευχή στα σχόλια.

4 σχόλια:

  1. χρονια πολλα μαρινα μου και του χρονου με υγεια καιδυναμη !!! ολα μαγικα οπως παντα και σε θερμοευχαριστουμε !! καλες γιορτες !!! -christi-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστούμε πολύ Μαρινάκι που σκεφτεσαι πάντα και τα δικά μας νηπιάκια !!!! Θα χαρούν τόσο πολύ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας.