Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 27 Μαρτίου 2020

3η Πρόκληση: Ο Άκης Σπιτάκης μένει στο Σπίτι

Η τρίτη πρόκληση έχει στόχο να ευαισθητοποιήσει τα παιδιά για την Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου.

Τα παιδιά θα πάρουν ένα μήνυμα με το βίντεο που ακολουθεί, μέσα από μια εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας, στο οποίο καλούνται να βρουν και να φωτογραφήσουν ένα αντικείμενο στο σπίτι τους που ξεκινά από ένα αρχικό γράμμα της αλφαβήτας.



Στη συνέχεια, στέλνουν στις κυρίες τους τις φωτογραφίες και δημιουργούν όλοι μαζί ένα Συνεργατικό Λεξικό.

Η εφαρμογή της επαυξημένης πραγματικότητας βρίσκεται στο παρακάτω λινκ


1 σχόλιο:

  1. Καλησπέρα, υπέροχη η δράση σας. Κάπως έτσι το χειριζόμαστε κι εμείς, αλλά θα μας ενδιέφερε να μπούμε στην παρέα σας. Υπάρχει η δυνατοτητα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας.