Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 30 Ιουλίου 2020

STEAM like Da Vinci: Παρουσίαση του Έργου

Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε το σχολικό έτος 2019-20 στα πλαίσια της δράσης STEM2 της Εθνικής Υπηρεσίας eTwinning. 
Το Νηπιαγωγείο Όσσας ήταν ένα από τα επιλεγμένα σχολεία που λειτούργησαν προσανατολισμένα στη STEM μεθοδολογία των Φυσικών Επιστημών, της Τεχνολογίας, των Μαθηματικών και της Πληροφορικής για την υλοποίηση ανάλογων σχεδίων eTwinning. Πρόκειται για μια προσπάθεια ενσωμάτωσης στη διδασκαλία δραστηριοτήτων ΣΤΕΜ και ρομποτικής στην οποία συνεργάστηκαν 4 σχολεία από Ελλάδα, Σλοβακία και Ισπανία. Τα παιδιά με τη βοήθεια εργαλείων ΤΠΕ ανακάλυψαν τις εφευρέσεις του Ντα Βίντσι, δημιούργησαν τις δικές τους, πειραματίστηκαν με διάφορα υλικά και εισήχθηκαν στον μαγικό κόσμο των κατασκευών και της ρομποτικής μέσω της συμμετοχής τους σε συνεργατικά ρομποτικά πρότζεκτ. Αντάλλαξαν απόψεις και προκλήσεις και έκαναν διάχυση των δράσεων στην ευρύτερη κοινωνία. Το έργο άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις τόσο στους συμμετέχοντες όσο και στην ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα.  



To έργο, προσανατολισμένο στις STEM δράσεις, ήταν εξαρχής καινοτόμο. Τα παιδιά ασχολήθηκαν με ποικίλες δραστηριότητες κατασκευάζοντας «μηχανές» και «εργαλεία» με ανακυκλώσιμα υλικά, πειραματίστηκαν με τα εποπτικά μέσα της τάξης και με την αξιοποίηση των δράσεων του Beebot και του κιτ Ρομποτικής που μας εστάλη από το Υπουργείο, δόθηκε στα παιδιά η δυνατότητα να προγραμματίζουν, και με παιγνιώδη ερεθίσματα να ανταποκρίνονται σε σενάρια με δράση, πλοκή και λύση, γεγονός που τα βοήθησε στην οικοδόμηση της γνώσης. Η ομαδικότητα, η ανάπτυξη λόγου, η καλλιέργεια της μεθοδικότητας και της υπομονής επίσης αναδείχθηκαν μέσα από όλες τις δράσεις.

STEAM like da vinci by Marina Zacharia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας.