Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου 2023

Ημερολόγιο για τα ΠΑΝΤΑ

 Ετοιμαζόμαστε σιγά σιγά και οι στολισμοί έχουν την τιμητική τους. Φέτος, όπως θα έχετε καταλάβει, θα έχω μασκότ ένα πάντα, τον Παντελή. 





Έχω σχεδιάσει από την αρχή όλα όσα χρησιμοποιώ φέτος.

Πάμε να σας τα παρουσιάσω:

1. Ημέρες της Εβδομάδας: Το Πάντα ανεβαίνει κάθε μέρα στα μπαμπού. 

Στερεώνουμε μία κορδέλα ανάμεσά του, ώστε να μπορούμε να το κινούμε.


Το πατρόν μπορείτε να το βρείτε εδώ. Είναι για ύψος 1,50μ. Διαφορετικά μπορείτε να το μικρύνετε. Πατήστε στην εικόνα για να κατεβάσετε το αρχείο.


2. Ημερολόγιο Πάντα


Το μαγνητικό Ημερολόγιο είναι της ΑS και μπορείτε να το βρείτε στην αγορά ως "Μαγνητικό ημερολόγιο ΑS". Η τιμή του κυμαίνεται από 10-12 Ευρώ. Το ημερολόγιο το κόλλησα σε ένα μεγάλο Πάντα, όπως βλέπετε παραπάνω. Εάν θέλετε να το κάνετε ίδιο, το πατρόν για το πάνω μέρος είναι αυτό. Θα το εκτυπώσετε σε  διάσταση Α3 και θα είναι ακριβώς στο μέγεθος για το ημερολόγιο.


3. Εποχές
Μπορείτε να το εκτυπώσετε σε μέγεθος Α2


4. Σχολικό Μηνιαίο Ημερολόγιο


Το Σχολικό Ημερολόγιο μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για τον δικό σας προγραμματισμό, αλλά και στην τάξη, για να οργανώσετε τα θέματα του μήνα. Μπορείτε να βρείτε όλους τους μήνες εδώ.


5. Φωτογράφηση 1η μέρα στο Σχολείο

Μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ 

6.  Voice Controller Led Bar



Η μπάρα πάλλεται ανάλογα με την ένταση της φωνής.
Μπορείτε να το βρείτε στο Temu γύρω στα 3,5 Ευρώ. Αν είστε νέος χρήστης μπορεί να έχετε έκπτωση. Εγώ το πήρα 1,50 ευρώ. Το Temu είναι σαν το Shein, οι παραγγελίες έρχονται με ACS και επιστρέφει χρήματα αμέσως εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την παραγγελία σας (σας μιλάω εκ πείρας).

Αυτά φίλοι μου.... 
Σε αναμονή για παρουσιολόγιο και ομάδες υπηρεσίας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας.