Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Ενημέρωση σχετικά με την B΄φάση απογραφής των Δημοσίων Υπαλλήλων


ΘΕΜΑ: « Ενημέρωση σχετικά με την B΄φάση απογραφής των Δημοσίων Υπαλλήλων»

ΣΧΕΤ:  Έγγραφο του ΥΠΔΒΜΘ αρ. πρωτ. Φ.908/92709/Η/11-08-2011
                             

       Σας κάνουμε γνωστό ότι όλοι οι Δημόσιοι Υπάλληλοι οφείλουν να κάνουν επικαιροποίηση των στοιχείων της απογραφής τους μέσω της  εφαρμογής: https://apografi.gov.gr/ap.
       Η είσοδος στην υπηρεσία γίνεται μέσω των κωδικών του TAXISnet. Σε περίπτωση που ΔΕΝ έχετε λογαριασμό TAXISnet, εισάγετε στο πεδίο Username τον ΑΦΜ σας και στο πεδίο Password τον Αριθμό Ειδοποίησης του εκκαθαριστικού σημειώματος οικονομικού έτους 2010 (που αφορά τα εισοδήματα του 2009). Ο Αριθμός Ειδοποίησης υπάρχει στο εκκαθαριστικό σημείωμα του 2010 και αναφέρεται ως «αρ. ειδ/σης». Σημειώνεται ότι 1) αν έχετε ζητήσει την έκδοση κωδικών για το TAXISnet, τότε το σύστημα δε σας αφήνει να κάνετε εισαγωγή με το 2ο τρόπο. 2) Σε περίπτωση κοινής φορολογικής δήλωσης, ο σύζυγος κάνει εισαγωγή στο σύστημα με τους κωδικούς TAXISnet και η σύζυγος με τον ΑΦΜ και τον αρ. ειδ/σης του εκκαθαριστικού 2010. 3) Σε περίπτωση που δεν υπάρχουν κωδικοί TAXISnet η εισαγωγή γίνεται με τον ΑΦΜ του κάθε συζύγου και τον κοινό  αρ. ειδ/σης  του εκκαθαριστικού 2010.
     Η επικαιροποίηση των στοιχείων απαιτεί τον έλεγχο/ συμπλήρωση 4 καρτελών και στην τελευταία καρτέλα υπάρχει το πλήκτρο «Προεπισκόπηση». Εφόσον όλα τα στοιχεία είναι σωστά πατάτε το πλήκτρο «Ενημέρωση» και μόνο τότε ολοκληρώνεται η απογραφή.
    Αυτόματα θα πρέπει να εμφανιστεί αναδυόμενο παράθυρο που αναγράφει:
Τίτλος παραθύρου: Επιτυχία, Κείμενο παραθύρου: Τα στοιχεία σας ενημερώθηκαν επιτυχώς. Μπορείτε να βγείτε από την εφαρμογή επιλέγοντας «έξοδος». Μπορείτε να λάβετε το έγγραφο Αναλυτικής Βεβαίωσης Απογραφής από εδώ (σύνδεσμος για αποθήκευση σε αρχείο .pdf της βεβαίωσης απογραφής).
    Αν δεν μπορείτε να κάνετε εισαγωγή στο σύστημα της απογραφής με κανένα τρόπο, τότε μπορείτε να στείλετε ερώτημα/αίτημα στο Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης μέσω της σελίδας: http://apografi.gov.gr
(εμφανίζεται στα αριστερά εικονίδιο που αναφέρει το ερώτημα/αίτημα)
    Για άλλες απορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο αρμόδιο γραφείο που υπάγεται η οργανική σας.
     Τονίζουμε ότι η ανωτέρω διαδικασία από όλους τους εκπαιδευτικούς  που απογράφησαν στην Α΄φάση πρέπει να γίνει μέχρι τις 9 Σεπτεμβρίου 2011. Ειδικά, τα Γραφεία Εκπαίδευσης, οφείλουν να υπαγάγουν όλους τους υπαλλήλους (εκπαιδευτικούς και διοικητικούς) με οργανική στην Υπηρεσία τους. Στη συνέχεια και μέχρι τις 20 Σεπτεμβρίου 2011 τα Γραφεία Εκπαίδευσης θα προβούν στην επιβεβαίωση των στοιχείων απογραφής.                                                        
     

4 σχόλια:

  1. Αν το ψάξεις, κάτι δεν πάει καλά με αυτό το έγγραφο. Ποιάς Διεθύνσεως είναι;

    Και για να εξηγηθώ, το υποτιθέμενο σχετικό έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας (Φ.908/92709/Η/11-08-2011) δεν υφίσταται πουθενά στο διαδίκτυο, πράγμα παράλογο -τουλάχιστον ο δικτυακός τόπος του προγράμματος "Διαύγεια" θα έπρεπε να έχει αναρτήσει την υποτιθεμένη αυτή απόφαση του ΥΠΔΒΜΘ.

    Μια αναζήτησις μπρεί να μας πείση οτι το υποτιθέμενο έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας εμφανίζεται μόνο σε ... blogspot!

    Η καταληκτική ημερομηνία που εμφανίζει το έγγραφο περί επικαιροποιήσεως της απογραφής -αυτό που έχει αναρτηθή εδώ- έχει να κάνει με την "υπαγωγή υπαλλήλων στην υπηρεσία / φορέα που ανήκουν οργανικά" οι υπάλληλοι, η οποία είναι υποχρέωσις των Διευθυντών Διοικητικού Προσωπικού.

    Δείτε σχετικώς εδώ:

    http://apografi.gov.gr/wp-content/uploads/downloads/2011/08/4h-Egkyklios-Apografis.pdf

    Στην εγκύκλιο η οποία αποτελεί το περιεχόμενο του άνωθεν συνδέσμου γίνεται αμέσως αντιληπτό οτι η επικαιροποίησις των στοιχείων της απογραφής είναι κάτι το προαιρετικό.

    Περίεργα πράγματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eίναι το έγγραφο που ήρθε στο σχολείο πριν την παράταση Διεύθυνση Αθμιας Δυτ. Θεσ/νικης. Το ότι είναι προεραιτικό μας το είπαν αφού έληξε η πρώτη προθεσμία. Τι να σου πω.... Εγώ πάντως δεν το έγραψα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρίνα,

    έχω το έγγραφο τυπωμένο. Ο αποστολέας είναι η "Διεύθυνση Β/θμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης".
    Περίεργα πράγματα συμβαίνουν στην Θεσσαλονίκη και αυτό ακριβώς θέλησα να επισημάνω στο προηγούμενο σχόλιο. Ενδιαφέρον θα είναι να υπάρξη κάποιο σχόλιο από μια άλλη γωνιά της Ελλάδας ή και από άλλη υπηρεσία.
    Πώς προέκυψε στις διευθύνσεις εκπαιδεύσεως του Νομού Θεσσαλονίκης το -κατά πάσα πιθανότητα- ανύπαρκτο έγραφο του Υπουργείου Παιδείας; Ρητορικό το ερώτημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας.