Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Μουσικές προτάσεις


Είναι πολλές οι φορές που ψάχνουμε απεγνωσμένα μελωδίες περίεργες που θα εξιτάρουν τα παιδιά, που θα τα ενεργοποιήσουν και θα τα βοηθήσουν να απελευθερωθούν. 
Η παγκόσμια μουσική σκηνή μας προσφέρει πληθώρα μουσικών ερεθισμάτων, ικανών να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των παιδιών. Μετά από μια μικρή έρευνα έχω να σας προτείνω 3 αρκετά έντονα μουσικοχορευτικά κομμάτια που ενθουσιάζουν τα παιδιά κάθε φορά που τα ακούν.
Η αλήθεια είναι ότι μετά από μια μουσικοκινητική δραστηριότητα με τα τραγούδια που σας προτείνω, νομίζω πως θα μπορέσουμε άνετα να πραγματοποιήσουμε μια πιο ήρεμη δραστηριότητα με πολύ καλά αποτελέσματα, αφού θα έχει αποφορτιστεί η όλη ένταση μέσα από το χορό και την κίνηση.  
Απαραίτητη βέβαια προϋπόθεση αποτελεί η δική μας όρεξη και αντοχή!!! 
1ο κομμάτι: 

La Mujer del Pelotero 

Μερικά από τα βήματα μπορείτε να τα δείτε στο βιντεάκι, και μετά μπορείτε να αυτοσχεδιάσετε. Για λόγους προσωπικών δεδομένων δεν μπορώ εδώ να σας ανεβάσω βιντεάκι με τα βήματα...


2ο κομμάτι:

Goran Bregovic - Gas Gas


3ο κομμάτι: 
Tunak


ΠΡΩΤΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ:
Τις πρώτες ημέρες έχω συνεχώς στο cd player  το άλμπουμ της Ευανθίας Ρεμπούτσικα "Το αστέρι και η ευχή". Δημιουργεί μια ήρεμη ατμόσφαιρα στο σχολείο κατάλληλη για να εγκλιματιστούν τα παιδιά στο νέο τους περιβάλλον.



Αυτά από εμένα προς το παρόν...
Καλή διασκέδαση!!!

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑΚΙ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΑ ΚΑΤΕΒΑΖΕΤΕ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΕΔΩ:
http://nipiablog.blogspot.com/search/label/%CE%A3%CF%85%CE%BC%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%AD%CF%82%20%CE%B3%CE%B9%CE%B1%20%CF%84%CE%BF%20%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%AF%CE%BA%CF%84%CF%85%CE%BF

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας.