Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Τα γάντια του Άρη - Δραματοποίηση & Κατασκευή


Αφού διαβάσαμε το παραμύθι το δραματοποιήσαμε
Τα ζωάκια μπαίνουν μέσα στο γάντι
και στη συνέχεια φτιάξαμε τα δικά μας πολύχρωμα γάντια που δεν χάνονται στο χιόνι...



Παίρνουμε ένα διάφανο μπωλ με καπάκι και τοποθετούμε μέσα μπίλιες. Τα παιδιά βάζουν λίγο από το χρώμα που τους αρέσει, και το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό...
Ενώνουμε τα γάντια με μια κορδέλα για να μην τα χάσουμε...
Αυτά για σήμερα, η συνέχεια αύριο!
Φιλιά!!!

3 σχόλια:

  1. Kalispera Marina moy!!!!! ;exw ena vraveiaki gia sena sto blog moy!! perase na to paralaveis! filia pollaa.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το παιξαμε κι εμεις,τα μικρα πολύ το αγαπησαν,εφτιαξαν και το γαντι και ηθελαν οπωσδηποτε να το παρουν μαζί τους...το δε γαντι το σχηματισαν 2 μικρα ενωνοντας το σωμα τους :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας.